Системи моніторингу стану водіїв: недешеві хитрощі чи нагальна необхідність?
Системи моніторингу стану водіїв: недешеві хитрощі чи нагальна необхідність?

Системи моніторингу стану водіїв: недешеві хитрощі чи нагальна необхідність?

Результати масштабного тесту 14 систем моніторингу стану водіїв дев’яти світових автовиробників викликають неабияке занепокоєння.

  TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Експерти страхового інституту безпеки дорожнього руху США (IIHS) вважають, що автовиробники достатньо уважно стежать за водіями. Дослідження IIHS охоплювало дослідження систем моніторингу стану водіїв у автомобілях Ford, General Motors, Tesla, Mercedes-Benz, BMW, Genesis, Lexus, Nissan та Volvo.

Відповідно до стандартів необхідно, щоб ці системи контролювали очі та положення рук водія та робили два попередження про виявлену втому протягом 10-секундного інтервалу. Якщо після цього водій не збадьориться протягом 20 секунд, слід зробити третє попередження або вжити екстрених заходів для зупинки автомобіля на узбіччі. Незалежно від попереджень, після 35 секунд неуважності автомобіль має сповільнитися та з’їхати з дороги.

Driver Monitoring Systems

У новому звіті агентства 11 із 14 систем моніторингу стану водіїв отримали погану оцінку, у той час, як дві оцінені як незначні, і лише одна позначена як прийнятна. Жодна з них не отримала хорошу оцінку. Прийнятний рейтинг отримав лише Lexus, а General Motors і Nissan – найгірші оцінки.

При цьому, IIHS взагалі критично ставиться до цих систем: “Результати викликають занепокоєння, враховуючи, як швидко транспортні засоби з такими системами виїжджають на наші дороги. Жодна з систем не отримала хороших оцінок за всіма показниками”.

Теги по теме
Технологии Рейтинг
Источник материала
loader
loader