Проведені відповідно до європейських стандартів випробування порівнюють паспортні дані зі споживанням пального у реальних умовах, і деякі моделі демонструють значні відмінності.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як розповідає сайт CarScoops, опубліковано останні результати програми тестування щодо реального споживання пального автомобілями Австралійської автомобільної асоціації (AAA).
Отримані дані виявили тривожні розбіжності між витратами палива в контрольованих лабораторних умовах та в суворих реаліях повсякденної їзди. Хоча результати для більшості транспортних засобів (7 з 13) були в межах 5 відсотків від лабораторних результатів, п’ять транспортних засобів спожили від 9 до 20 відсотків більше палива, ніж обіцяли автовиробники.
Найгірше себе показали BMW X3 2021 року, який споживав на 20 відсотків більше пального, ніж передбачали обов’язкові лабораторні тести, MG 3 2023 року зі збільшенням на 19 відсотків; Audi Q5 2022 року, що показало зростання на 17 відсотків; Toyota Yaris Cross Hybrid 2021 року, споживаючи на 12 відсотків більше пального та Volvo XC40 2023 року, який спалив на 9 відсотків більше пального, ніж очікувалося.
Водночас Hyundai i30, Hyundai Staria, Kia Sportage, MG HS, Mitsubishi Eclipse Cross і Mitsubishi Outlander перевищили свої паспортні дані у межах 5 відсотків. А Toyota Camry навіть виявилась економнішою, ніж прогнозувалося. Нарешті, Kia Carnival 2023 року у реальних умовах взагалі споживав на 7 відсотків менше пального, ніж під час лабораторних тестів. Однак не все було райдужно для корейського мінівена – бо він перевищив норми щодо шкідливих викидів.
Реальні випробування AAA фінансуються урядом Австралії та були започатковані після скандального “дизельгейту” Volkswagen Dieselgate. Це другий раунд тестування в рамках програми, зосереджений цього разу на малих і середніх SUV та MPV. Австралія суворо дотримується екологічного законодавства Європейського Союзу щодо споживання палива та викидів CO2.