Однією з ключових ознак соцмережі є децентралізація – у майбутньому це дозволить усім користувачам “створювати власні версії Bluesky” зі своїми правилами й алгоритмами – за аналогією з електронною поштою.
Після закритого тестування, яке тривало рік, соцмережа Bluesky дозволила реєструватися всім, а до того соцмережа допускала нових користувачів лише за допомогою коду-запрошення. Про це echCrunch.
Соцмережу вважають одним з найперспективніших конкурентів платформи XІлона Маска, її створив колишній виконавчий директор Twitter (Х) Джек Дорсі. Зараз Bluesky налічує близько 3 млн користувачів.
Зазначається, що однією з ключових ознак соцмережі є децентралізація – у майбутньому це дозволить усім користувачам “створювати власні версії Bluesky” зі своїми правилами й алгоритмами – за аналогією з електронною поштою.
Крім того, користувачі Bluesky можуть підписуватися на стрічки з найбільш популярними публікаціями у всій соцмережі, або на ту стрічку, контент якої найбільше сподобався конкретному користувачеві. УBlueskyє й тематичні стрічки.
Повідомляється, що в майбутньому розробники соцмережі планують налагодити монетизацію.
Раніше повідомлялося, що компанія X озвучила плани на 2024 рік. Вона має намір здійснити революцію у 2024 році, представивши інноваційні продукти та послуги, які змінять все.