/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F130%2F246b6c5ff0ff40c16edfdb43087f5a7d.jpg)
У росії через західні санкції різко зросла кількість авіаінцидентів – WSJ
У росії внаслідок західних санкцій стрімко зростає кількість авіаінцидентів із цивільними літаками через знос апаратури та несправності.
Газета The Wall Street Journal пише, що в рф у 2023 році сталося щонайменше 74 інциденти з літаками, тоді як у 2022-му їх було до 36. Це дані німецької дослідницької компанії Jacdec, що збирає інформацію про авіаінциденти по всьому світу.
Хоча досі серйозних катастроф не було, така тенденція створює значні ризики для пасажирів і пілотів. Експерти, до яких звернулася газета, кажуть, що значна частина авіаінцидентів повʼязана з тим, що іноземним компаніям заборонено обслуговувати літаки російських авіакомпаній і постачати їм запчастини.
російська ж влада і "Росавіація" подібні твердження заперечують і, навпаки, запевняють, що літаки нібито стали менше ламатися. Проте є дані, що рф робить усе можливе, щоб підтримувати робочий стан літаків. Санкції, однак, лише погіршуватимуть стан російського цивільного авіасектора.
До повномасштабного вторгнення військ росії в Україну парк російських авіакомпаній налічував трохи понад тисячу літаків. До 70% літаків — це судна виробництва американської компанії Boeing та європейської корпорації Airbus. Санкції заблокували їхнє подальше технічне обслуговування. У липні 2022 року росія відмовилася повертати 435 орендованих літаків і авіазапчастини.

