Як передає Укрінформ, про це в Телеграмі написав міський голова м. Дніпро Борис Філатов.
"Шановні містяни, щодо ситуацій з метро і турецьким підрядником-втікачем. Коротко та офіційно. Після того, як ще в перші дні повномасштабного вторгнення турецький Limak здимів із будмайданчиків - забравши весь персонал, техніку та документи, міжнародна польська компанія ILF (що здійснює технічний нагляд за будівництвом підземки) зафіксувала всі порушені ними зобовʼязання та надала оцінку залишених ними робіт", - написав Філатов.
За його словами, Limak як підрядник мав відповідальність як за контрактом і міжнародним тендером (який схвалювали закордонні партнери, а не місто), так і за гарантіями, котрі вони надавали європейським банкам.
Міський голова підкреслив, що про недоброчесність і відмову знайти бодай якийсь компроміс вже давно поінформовані Кабмін, Торгово-промислова палата та правоохоронці. На черзі відповідні заяви до посольства Туреччини та міжнародних бізнес-спільнот.
"Бо наше завдання досягти справедливості в офіційній площині. Дати приклад того, що зневага та байдужість врешті зіграє проти тих, хто їх виявляє", - уточнив Філатов.
Місто ж поки вимушене шукати інші варіанти для підтримки недобудованих Limak тунелів та закінчення робіт у метро – коли для цього буде можливість.
Будувати метрополітен у Дніпрі розпочали ще 1980 року. 24 роки тому запустити вдалося лише 6 станцій загальною протяжністю понад 7 км. Це найкоротший підземний маршрут в Європі.
2016 року успішно пройшли підготовчі процедури до освоєння кредиту ЄБРР на будівництво метрополітену (304 млн євро). Переможець тендеру компанія Limak (Туреччина) розпочала будівництво. Завершити три станції планували до кінця 2025 року.