Найбільший у світі круїзний лайнер Icon of the Seas американської компанії Royal Caribbean у суботу, 27 січня, вирушив у свій перший рейс з порту в Маямі. Величезний корабель працює на природному газі, що викликає занепокоєння екологів через витоки метану
Про це пише BBC.
Як зазначили у компанії, лайнер відправиться в семиденну подорож островами у тропіках і відкриє "нову еру відпочинку". Величезний Icon of the Seas має довжину 365 метрів і висоту майже 50 метрів.
Лайнер містить 20 палуб та розрахований на 7 600 пасажирів і 2 350 членів екіпажу. На палубах, які розділені на 8 секцій, розташовано понад 40 ресторанів, барів та лаундж-зон, 7 басейнів, 6 водних гірок, ковзанка і навіть театр. Вартість білетів на нього стартує від 200 тисяч грн.
Будівництво гігантського корабля відбувалося у Фінляндії та коштувало 2 мільярди доларів.
Водночас директор морської програми Міжнародної ради з чистого транспорту (ICCT) Браян Комер стверджує, що Icon of the Seas - це крок у неправильному напрямку. За словами екологів, протягом подорожі судно спродукує шалену кількість викидів парникових газів
"За нашими оцінками, використання зрідженого природного газу як суднового палива продукує на 120% більше викидів парникових газів, ніж судновий газойль", - заявив Комер.
Зазначається, що круїзні лайнери, що працюють на зрідженому газі, часто викидають його прямо в атмосферу. Ці викиди містять метан, що посилює парниковий ефект набагато сильніше за вуглекислий газ. Тому уже зараз будуються вантажні судна, які працюють на метанолі, який вважається набагато екологічнішим.
- Нагадаємо, будівництво найбільшого у світі круїзного лайнера завершили у Фінляндії у червні 2023 року.