Канал «Бігуді» змінив логотип на «2+2 марафон». А логотип «Бігуді» залишився у компанії, яка не належить Коломойському
Канал «Бігуді» змінив логотип на «2+2 марафон». А логотип «Бігуді» залишився у компанії, яка не належить Коломойському

Канал «Бігуді» змінив логотип на «2+2 марафон». А логотип «Бігуді» залишився у компанії, яка не належить Коломойському

У власності Ігоря Коломойського можуть залишитись лише канали, які транслюють марафон.

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення внесла зміни у реєстр через зміну логотипу компанії ТОВ «Рєал Істейт-ТВ» з групи «1+1 медіа». Таке рішення регулятор прийняв на засіданні 25 січня.

Компанія змінила логотип з «Бігуді» на «2+2 марафон».

Але при цьому під логотипом «Бігуді» мовитиме новостворена  компанія «Віжн 4», яка позиціонується як приватний бізнес керівника «1+1» Ярослава Пахольчука та очільниці  супутниковї платформи Viasat Світлани Міщенко. Ця компанія здобула місце у  мультиплексі «Зеонбуду» МХ-1 на конкурсі у Нацраді минулого року.

Ймовірно у власності Коломойського можуть залишитись лише канали, які транслюватимуть марафон.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
Игорь Коломойский
Источник материала
loader
loader