Споживчі витрати на мобільні застосунки в 2023 році зросли на 3% до $171 млрд в App Store, Google Play та інших магазинах Android-застосунків.
Про це йдеться у щорічному звіті про стан мобільних пристроїв State of Mobility від компанії data.ai, повідомляє Techcrunch.
Цікаво, що зростання припадає на програми, а не на мобільні ігри, частково завдяки успіху TikTok.
Загальна кількість завантажень застосунків в 2023-му залишилася на рівні 257 млрд (зростання на 1%).
У 2023 році споживчі витрати на неігрові програми зросли на 11% до $64 млрд. Зростанню сприяли соціальні програми та творча економіка, але справжнім рекордсменом став TikTok. Витрати в китайському застосунку для коротких відео перевищили $10 млрд.
Data.ai прогнозує, що у 2024-му споживча монетизація в соціальних додатках зросте на 150% до $1,3 млрд.
У 2023 році понад 1500 застосунків та ігор заробили $10 млн США та більше. Доходи 219 з них перевищили $100 млн, а у 13 – $1 млрд.
В групі “мільярдерів” є чотири новачки – Royal Match, Google One, Max і Gardenscapes.
Досягнення генеративного штучного інтелекту також сприяли споживчим витратам. Ринок додатків genAI зріс у 7 разів. На ринку набули популярності чат-боти з ШІ і генератори мистецтва з ШІ.
Найактивніше користувачі витрачали на ChatGPT, Ask AI і Open Chat. Data.ai зазначає, що популярність ШІ-застосунків є «досить глобальною», але в деяких країнах вони не набули вибухової популярності. Це Китай, Японія, Саудівська Аравія та Туреччина.
Витрати на ШІ-застосунки наприкінці 2023 року перевищили $5,5 млн на тиждень (понад $4 млн — на чат-боти з ШІ, понад $1 млн – на арт-генератори з ШІ),
На хвилі популярності штучного інтелекту, розробники понад 4000 застосунків додали до описів слово «чат-бот», понад 3500 – «GPT». В цілому в 2023 році з’явились 2500 нових застосунків із «чат-ботом» в описі – це майже вдвічі перевищує кількість аналогічних застосунків, що були запущені за попередні чотири роки.