Кожен з автоконцернів має власні мультимедійні системи, які встановлюються на їхні автомобілі. Експерти Autoblog, враховуючи власний досвід тест-драйвів різноманітних автомобілів, вирішили обрати найкращі мультимедійні системи.
Усі мультимедійні системи мають схожий функціонал і призначення. Вони спрямовані на те, щоб допомогти водієві дістатися місця призначення за допомогою навігації, відтворювати улюблені музичні треки й дозволяти людям залишатися на зв’язку з іншими за допомогою телефону.
Читайте також: Renault інтегрував Waze у штатну мультимедійку
Звичайно, більшість з мультимедійних систем сьогодні пропонують набагато більше функцій, наприклад, дані про продуктивність автомобіля та надають доступ до певних налаштувань. Проте великою відмінністю є інтерфейс, а також те, як вони виконують найважливіші завдання.
UConnect 5 від Stellantis
Як зазначили експерти Autoblog, перш за все, система UConnect проста і зрозуміла у використанні. UConnect використовує простий інтерфейс, де ключові функції розміщено у чіткому рядку внизу екрана. Це зроблено для того, щоб не відривати вас від найголовнішого – від водіння. Структуру меню легко зрозуміти, і, звісно, Apple CarPlay/Android Auto (дротяний або бездротовий) також доступні, якщо ви їх захочете увімкнути.
Незалежно від бренду, Maserati чи Jeep, система UConnect гнучка, проста у використанні та естетично приваблива. Це високотехнологічна система, яка не навантажує вас непотрібними функціями та ускладненнями.
Volvo
Інформаційно-розважальні системи з вбудованим Google охоплюють автомобільну промисловість. Компанія Volvo розпочала впроваджувати цю інформаційно-розважальну систему на базі Google у всі свої моделі. Головне у вбудованих системах Google полягає в тому, що ви можете використовувати багато програм, до яких звикли в телефоні, в мультимедіа вашого авто.
Тобто, ви можете увійти у свій обліковий запис Google, і він функціонуватиме та відображатиметься, так само як на вашому телефоні. Інтеграція з кожним екраном в автомобілі особливо вражає, оскільки Карти Google відображаються не лише на центральному сенсорному екрані, а й на цифровій панелі приладів.
Одним із приємних аспектів вбудованого програмного забезпечення Google від Volvo є те, що ви також можете повністю ігнорувати його, якщо забажаєте. Можливо, у вас є iPhone і ви не хочете мати нічого спільного з Google? Увімкніть його, а потім використовуйте будь-які програми, які ви зазвичай використовуєте через Apple CarPlay.
Також цікаво: Volkswagen показав офісне крісло з електромотором та мультимедійкою
GM
Більшість із того, що стосується мультимедії від Volvo, також стосується системи від GM. Вона також використовує Google Maps як рідну навігаційну систему, користується перевагами голосового керування від Google Assistant і дозволяє завантажувати величезну кількість програм із Google Play Store.
Крім вбудованих функцій Google, інтерфейс GM є простим для навігації завдяки легко зрозумілим закріпленим елементам керування в лівій частині екрана. Так само як і в інформаційно-розважальній системі Volvo є фізична ручка регулювання гучності та, у деяких випадках, кнопка «Додому», яка поверне вас у початкове положення з будь-якого місця в системі.
Також цікаво: Новий Mercedes-Benz E-Class 2024 отримав три екрани та камеру для селфі
Connected Car Navigation Cockpit – Hyundai та Kia
Як і UConnect, інформаційно-розважальні системи Hyundai й Kia отримали визнання завдяки тому, що вони прості в управлінні, надзвичайно швидкі та візуально нескладні. Структура меню дозволяє легко вибрати будь-яку програму. Інтерфейс навігації простий, а Apple CarPlay/Android Auto завжди підтримується.
Ні Hyundai, ні Kia не завантажують свої інформаційно-розважальні системи зайвими функціями та складними меню. Однак є дивна функція «Звуки природи», яка дозволяє наповнювати кабіну випадковими звуковими доріжками гамірних кафе, падаючої води тощо.
Також цікаво: Kia встановить залізний захист на замки запалювання
Жорсткі кнопки для багатьох елементів керування інформаційно-розважальною системою присутні на більшості Hyundai та Kia, хоча нові продукти мають тенденцію використовувати сенсорні тактильні «кнопки» замість фізичних.
MBUX – Mercedes-Benz
Це не найпростіший у використанні мультимедія, але вона має більше можливостей, ніж будь-які інші, а інтерфейс є найбільш привабливим та футуристичним з усіх. Швидкість реакції, супровідні анімації та суцільні налаштування — усе це так само добре.
Тактильний зворотний зв’язок на екрані є бажаною функцією, і хоч заблукати в меню легко, Mercedes-Benz надає вам вкладку «швидкого доступу», яка відкриває часто використовувані налаштування для швидкого перемикання. Mercedes-Benz знає, що ця штука складна, але принаймні було докладено зусиль, щоб полегшити її використання.