Російські пропагандистські токшоу та Z-канали у 2023 році різко втратили аудиторію, — росЗМІ
Російські пропагандистські токшоу та Z-канали у 2023 році різко втратили аудиторію, — росЗМІ

Російські пропагандистські токшоу та Z-канали у 2023 році різко втратили аудиторію, — росЗМІ

Зокрема, рейтинг шоу найпопулярнішого пропагандиста Володимира Соловйова впав у півтора раза, основні пропагандистські сайти за рік втратили від 9 до 20 млн відвідувачів, а після невдалого заколоту Пригожина люди масово відписуються від Z-каналів у телеграмі.

Одним з головних підсумків 2023 року в Росії виявилося зростання недовіри до пропаганди. Про це пише російський телеграм-канал «Можем объяснить», посилаючись на статистичні дані.

«Жителів країни все менше цікавлять програми Володимира Соловйова, Z-канали в Telegram втрачають підписників, а головні пропагандистські сайти — свою аудиторію», — пише видання.

Зокрема, рейтинг шоу найпопулярнішого пропагандиста Володимира Соловйова впав у півтора раза.

До кінця 2022 року в сотні найпопулярніших передач у Росії (аудиторія 4+ за даними Mediascope) були п’ять пропагандистських токшоу. Серед них найвищі позиції посідав «Вечір із Соловйовим» — 14-те місце з рейтингом 3,6%.

Рік потому Соловйов, як і раніше, популярніший за колег-пропагандистів, але посідає лише 35-те місце з рейтингом 2,1% (падіння — більш ніж у півтора раза).

Як свідчить статистика сервісу LiveInternet, обвалилися перегляди й у пропагандистських сайтів. Серед головних постраждалих — «РИА Новости», «Комсомольская правда» та «Известия». За рік вони втратили від 9 до 20 млн відвідувачів.

У грудні 2023 року на сайт «РИА» зайшли 60 мільйонів унікальних користувачів, тоді як у грудні 2022-го — 75 млн. «Ленту.ру» цього грудня відвідали 54 млн осіб, тоді як торік — 63 млн. Найбільші втрати має «Комсомольская правда»: якщо в грудні 2022-го її сайт відвідали 107 млн користувачів, то через рік — усього 87 млн.

Російські пропагандистські токшоу та Z-канали у 2023 році різко втратили аудиторію, — росЗМІ - Фото 1

Крім того, масово відписуються користувачі від Z-каналів у телеграмі. Як пише видання, втрати почалися після невдалого заколоту Євгенія Пригожина в червні 2023-го.

Найбільше відписуються від «воєнкорів», які втрачають майже по 1 тисячі підписників на день, кажуть дані tgstat. Так, канал WarGonzo (Семен Пегов) з червня втратив понад 200 тисяч підписників (з 1,3 млн до 1,09 млн). Схожі втрати у Євгенія Поддубного (мінус 170 тис. за пів року). Юрій Котенок втратив більше 50 тисяч підписників. А «воєнкор» ВДТРК Олександр Сладков перестав бути «мільйонником» — в липні на нього були підписані 1,08 млн, зараз — всього 944 тис.

  • ЗМІ: Кремль звільнив керівника ТАСС через надто докладне висвітлення заколоту ПВК «Вагнер»
  • «Ось і до мене дійшли»: У Санкт-Петербурзі зіпсували двері квартир двох російських «воєнкорів»
  • «Чемодан, вокзал, Гаага!»: Пресконференція Путіна супроводжувалась скандальними коментарями та незручними питаннями від народу

Фото: Володимир Соловйов / скриншот з відео, УНІАН

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
Россия Рейтинг
Источник материала
loader
loader