Які позашляховики передала Японія Україні: конструкція, характеристики
Які позашляховики передала Японія Україні: конструкція, характеристики

Які позашляховики передала Японія Україні: конструкція, характеристики

В Україну прибула перша партія компактних армійських позашляховиків компанії Mitsubishi Motors, які подарував нашим захисникам уряд Японії.

Інформацію про постачання техніки на своїй офіційній сторінці озвучило Посольство Японії в України. Повідомляється, що у наступному році ввезення такої техніки буде продовжено.

Прибули рідкі для української армії джипи Mitsubishi Type 73, які випускаються з 1973 року для сил самооборони Японії. Це практично ровесники радянського УАЗ-469, який пішов у серійне виробництво на рік раніше. Україні передано друге покоління Type 73, створене на базі Mitsubishi Pajero другого покоління (1996 рік).

Читайте також Японія передала велику партію спецтехніки для розмінування

Перші згадки про цей автомобіль прозвучали ще наприкінці травня, коли в Київ прийшли два такі всюдиходи. Машині витривалі, потужні. Виробник зазначає, що заводські індекси перегукуються з індексами цивільних моделей. Для Міністерства оборони застосовується електрообладнання з напругою 24В, шини Yokohama розміром 215/85-18 на сталевих дисках.

Вантажність першої версії з індексом V16B складала 440 кг, споряджена маса – 1940 кг. Пізніше модель зазнала модернізації, джип у виконанні V17B зовні став відрізнятися відсутністю повітрозабірника на капоті для охолодження інтеркулера.

Повнопривідний автомобіль масою 1370 кг комплектується 116-сильним дизельним двигуном, 4-ступеневою автоматичною коробкою передач та двоступеневою роздавальною коробкою Super Select 4WD.

Які позашляховики передала Японія Україні: конструкція, характеристики - Фото 1
Які позашляховики передала Японія Україні: конструкція, характеристики - Фото 2

Техніку в Україну з одного із польських портів на Балтійському узбережжі доставили перевізники Польщі. Фото: Посольство Японії в Україні

До України, як і в попередні раз, цей автомобіль надходить з правим кермом, що на технічних характеристиках в польових фронтових умовах ніяким негативом не позначається, звикання у наших водіїв до правого керма відбувається десь на другому-третьому десятку кілометрів пробігу.

Читайте також Японія приєдналася до країн, що заборонять машини на бензині й дизелі

В основному водіям потрібне звикнути до педального блоку – газувати тут доводиться лівою ногою, а не правою. Завдяки автоматичній коробці ганяти важіль передач вгору та вниз не треба, що також прискорює звикання до праворульного управління. В дзеркала погляд кидається лише в окремих випадках, оскільки це не пожвавлений трафік на дорогах загального користування і не вуличний інтенсивний рух, а польові ґрунтівки й бездоріжжя, де зовсім інші маневри.

Люксові комплектації у салоні відсутні, хоча й спартанським салон не назвати – звичайний армійський набір у вигляді м’яких сидінь попереду, більш простіших повздовжніх відкидних лав позаду або ж бокових сидінь чи поперечного сидіння-дивану. Замість металевого даху тут тентове накриття з клапанами застібок у скобах, як і на нашому УАЗі. Для зимового обігріву салону стоїть стандартна грубка.

Теги по теме
Новости фото Видео
Источник материала
loader
loader