Про це заявив віцепрезидент Асоціації міжнародних автоперевізників Володимир Балін під час брифінгу у Медіацентрі Україна-Укрінформ.
"Економіка держави (України - авт.) втратила через цей страйк понад 1 млрд євро", - сказав він.
Балін зазначив, що водночас польська економіка неодоотримала ще більше коштів внаслідок заблокованого кордону.
За його словами, день простою для української вантажівки на кордоні коштує близько 300-350 євро залежно від компанії. Тому автоперевізники шукають можливості для мінімізації своїх збитків і, зокрема, перенаправляють автомобілі через кордон з іншими країнами.
Як повідомлялося, 6 листопада польські перевізники розпочали блокаду руху вантажівокбіля трьох найбільших пунктів пропуску на кордоні з Україною: "Корчова – Краківець", "Гребенне - Рава-Руська", "Дорогуськ – Ягодин".
Серед основних вимог – повернення практики дозволів для українських перевізників, скасованої угодою з Євросоюзом до 30 червня 2024 року.
11 грудня польські страйкарі розблокували найбільший пункт пропуску вантажівок на кордоні з Україною "Ягодин – Дорогуськ". Однак уже 18 грудня блокування кордону поновилося. До страйкарів приєдналися польські аграрії, які висувають свої вимоги. Серед вимог - заборона імпорту цукру з України, негайні безпосередні доплати аграріям, грошова компенсація для виробників кукурудзи тощо.