Bethesda відповіла геймеру на критику Starfield
Bethesda відповіла геймеру на критику Starfield

Bethesda відповіла геймеру на критику Starfield

Starfield стала справжнім розчаруванням для безлічі геймерів: космос вийшов порожнім, завдань у грі не так вже й багато, а великий пласт геймплею зрушений у збирання та будівництво без особливої ​​мети. Вперше за весь час автори відповіли на критику пересічних гравців.

12 жовтня геймер з ніком Soso опублікував свій огляд на Starfield у Steam із підзаголовком «Величезний крок назад», де розібрав гру по цеглинках. На його думку, вона зазнає невдачі на кожному етапі дизайну: - геймплейний цикл до болю примітивний; особливої ​​варіативності у проходженні завдань немає; скритність у грі зламана; ворогів всього чотири типи, а битви репетативні та невибагливі; космічні бої поверхневі; механіка будівництва позбавлена ​​сенсу; галактика надзвичайно порожня; підземелля повторюються та копіюють один одного; рідкісний лут є копією базових предметів, і так далі.

Дивовижний і в'їдливий огляд, який можна прочитати цілком за цим посиланням, привернув увагу Bethesda. Компанія направила співробітника з метою якось згладити цю шкоду, адже відгук відображається одним із перших. Що ж, нічого змістовного він до пуття і не сказав.

«Дуже шкода, що гра не виправдала ваших очікувань. Деякі планети в Starfield задумані порожніми, але це не нудно. Коли астронавти полетіли на Місяць, там нічого не було, але вони не нудьгували. Мета дослідження Starfield – викликати у гравців відчуття власної нікчемності та змусити їх відчути пригніченість [від цього факту].

Ви можете продовжувати дослідження та знайти світи, де є необхідні вам ресурси або приховані аванпости. Квести створені для проходження кількома способами: можна вирішити, кому жити, а кому померти у критичні моменти історії.

[...]

Рекомендуємо погратися з налаштуваннями корабля та підвищити складність. Це зовсім інший досвід: можна керувати маленьким кораблем і ухилятися від снарядів, а не грати з противниками у змагання зі виснаження щита на важкому кораблі. Створення аванпостів допомагає тим, хто хоче крафт і прокачатися. За це дається багато досвіду, а також є можливість розширювати свій аванпост далі.

Продовжуйте досліджувати і ніколи не зупиняйтесь!» - пояснює Фалько Ямаока.

Повідомлення привернуло увагу публіки — на момент написання новини воно зібрало понад 150 відповідей від геймерів, які поспішили вказати представнику Bethesda на неспроможність його тез.

Наприклад, гравці вважають, що реальні космонавти не нудьгували насамперед тому, що їм не доводилося постійно милуватися на завантажувальні екрани, а в космосі вони були самі, фізично. Заява про варіативні квести та можливість вирішувати життя та смерть героїв була розцінена не інакше як брехня, адже у грі купа безсмертних NPC, а на пропозицію «продовжувати досліджувати» геймери попросили надати їм те, що можна дослідити.

«Ви кажете, що мета дослідження Starfield — викликати у гравців відчуття своєї нікчемності та змусити їх відчути себе пригніченими. Однак, коли я досліджував планети в Starfield, я побачив іншу мету гри — викликати почуття гніву та розчарування, а також змусити гравців відчути жаль про те, що вони довірилися Bethesda і купили таку жахливу та зарозумілу гру», — пише геймер, який провів в Starfield більше 20 годин.

На жаль, на жодне з цих подальших питань пан Фалько Ямаока не відповів. "Якщо тобі не подобається Starfield, ти не крутий, та ще й натурал!" - Підсумовує підсумки цього коментаря співробітника Bethesda один з гравців.

Источник материала
loader
loader