S.T.A.L.K.E.R. 2 вже на фінальних стадіях розробки
S.T.A.L.K.E.R. 2 вже на фінальних стадіях розробки

S.T.A.L.K.E.R. 2 вже на фінальних стадіях розробки

Про це на Paris Game Week розповіли співробітники студії GSC Game World, PR-менеджер Захар Бочаров і ком’юніті-менеджер Євген Базаров, в інтерв’ю французькому блогеру Anomalous Dugout.

Як передає спільнота S.T.A.L.K.E.R. NEWS UA, система симуляції A-Life в S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl буде працювати в дечому схоже з попередніми іграми, але в більшому масштабі, бо це безшовний відкритий світ. За словами Бочарова, розробники ще «полірують» цю частину гри.

При цьому вони зустрілися з різними труднощами, щоб трансформувати стару мапу Зони в новий безшовний відкритий світ. Розробники намагалися оновити старі локації та змішати їх з новими й наповнити все це елементами з реальної Зони Відчуження. 

Розробники стараються досягти високого рівня графіки. З технологічної точки зору, це вимагало від них використати потужності Unreal Engine 5 та SSD, щоб одночасно мати гарну картинку та високу швидкість завантаження мапи.

Звукове оточення підлаштовуватиметься під ігрову ситуацію й місцевість, а не буде простим ембієнтом на локації. Студія планує викласти більше саундтреків ближче до (і після) моменту виходу гри.

У Зоні буде більше аномалій і більше артефактів. Гравці побачать нові ефекти та цікаві поєднання різних артефактів, що пасуватимуть для різних стилів проходження. 

Великий акцент в грі буде на історії та нелінійних елементах, тому гравець не зможе побачити все за одне проходження. S.T.A.L.K.E.R. 2 матиме численні кат-сцени, для цього розробники роблять багато motion-capture.

Розробники зустрілися з різними труднощами на своєму шляху, в тому числі з глобальною пандемією і війною росії проти України. За словами Бочарова, минулий рік довелося присвятити не розробці гри, а порятунку людей, яких було потрібно перемістити й знайти новий спосіб роботи. Після переїзду в новий офіс, розробники також потребували нової motion-capture студії та нової англійської локалізації для гри.

«Звичайно, є деякі люди, які не дуже хочуть, щоб ми зробили хорошу гру. Я говорю, можливо, про людей, які з країни, що веде війну проти України. Звичайно, ще є скептично налаштовані гравці, які „повірять тільки тоді, коли побачать“ і я розумію цей підхід і вони будуть приємно здивовані, коли гра вийде. Водночас є багато людей, які нас підтримують», — сказав PR-менеджер GSC Game World.

Він вважає, що студія перебуває на фінальних стадіях розробки гри. Майже весь контент вже є у грі, і розробникам залишився тільки етап «полірування». Рішення про попереднє перенесення S.T.A.L.K.E.R. 2 прийняли, щоб бути більш впевненими в даті випуску.

Пізніше розробники оголосять точну дату релізу. «Ми повним ходом йдемо до релізу», — впевнений Захар Бочаров.

Представники GSC Game World наголосили, що S.T.A.L.K.E.R. — це українська гра про Україну і подякували фанатам за підтримку протягом цих років.

Источник материала
loader
loader