"Подарунок" за час: Netflix вигадав нову модель втримувати увагу глядачів
"Подарунок" за час: Netflix вигадав нову модель втримувати увагу глядачів

"Подарунок" за час: Netflix вигадав нову модель втримувати увагу глядачів

Подарунок за тривалий перегляд

Стрімінгова платформа Netflix готовий скоротити кількість реклами. Втім, це буде стосуватися лише тих, хто дивиться одразу кілька серій поспіль.

Вже з початку 2024 року Netflix пообіцяв показувати епізоди без реклами для тих, хто подивиться три серії серіалу поспіль. На дамку аналітиків компанії, це зможе зменшити "спокусу" користувачів вимкнути серіал та повернутися до своїх справ. Вони прогнозують, що залученість аудиторії повинна суттєво вирости.

Тарифний план з підтримкою реклами вже дозволив Netflix залучати по 15 мільйонів активних користувачів кожного місяця після його запуску. Окрім того, своїм новим рішенням компанії підштовхує тих, хто не надто полюбляє рекламу та не має можливості дивитися кілька серій поспіль, купувати підписку за 6,99 долара на місяць.

Раніше повідомлялося, що ціна Twitter/X після придбання Маском обвалилася з 44 до 19 мільярдів доларів, але він все одно залишається найбагатшою людиною у світі.

Теги по теме
Бизнес Netflix
Источник материала
loader
loader