
YouTube посилює боротьбу з фільтрами блокування реклами
Як передає Укрінформ, про це Engadget підтвердив речник компанії.
«Використання фільтрів із блокування реклами порушує «Загальні положення та умови YouTube». Ми розпочали глобальну роботу над тим, щоб спонукати глядачів, у яких увімкнені ці фільтри, дозволити рекламу на YouTube або спробувати (платну підписку – ред.) YouTube Premium, щоб не бачити реклами», - заявив речник.
За його словами, реклама підтримує «різноманітну екосистему творців у всьому світі та дозволяє мільярдам людей отримувати доступ до улюбленого вмісту на YouTube».
Зазначається, що в ході «невеликого експерименту» на початку цього року YouTube почав боротися з використанням фільтрів із блокування реклами.
Спочатку компанія показувала користувачам спливаючі вікна, які повідомляли їм, що це суперечить «Умовам використання вебсайту», а потім поставила таймер на ці сповіщення, щоб переконатися, що люди їх прочитали.
У червні YouTube застосувала більш агресивний підхід, попереджаючи глядачів, що вони не зможуть відтворити більше трьох відео, якщо не вимкнуть фільтр із блокування реклами.
Як повідомляв Укрінформ, Європейський суд у Люксембурзі дозволив YouTube не розкривати дані онлайн-піратів.

Microsoft объяснила подорожание новых игр для Xbox Series X|S

Любителям джойстиков, приготовиться: озвучены вероятные даты выхода новых PlayStation и Xbox

Приложение, используемое миллионами, закрывает важную функцию: что нужно знать

Ученые раскрыли последние минуты жизни семьи в Помпеях во время извержения Везувия

Не добрался до цели, но побил рекорд: британский дрон налетал больше 1500 ч без перерыва

Топ-5 характеристик: на что лучше не жалеть денег при выборе нового смартфона
