Водночас вона поважає творчі рішення команди Хідео Коджіми й не проти ще раз попрацювати із геймдизайнером.
Допомагаємо
Стелс-екшн Metal Gear Solid V: The Phantom Pain вийшов ще у 2015 році, однак ще до релізу гри з’явились суперечливі коментарі щодо відвертого костюма снайперки Кваєт — дехто засуджував надмірну сексуалізацію персонажа. Творець гри Хідео Коджіма тоді заявив, що після виходу гри усім критикам «буде соромно за їхні слова» — і дійсно у сюжеті пояснили, що Кваєт нібито дихає через шкіру.
PlayArtsKAI’s Quiet is coming soon. Yoji, a supervisor says some soft materials enables to be pushed & lifted. lolpic.twitter.com/LtvO0g8PpL”
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) May 11, 2015
Снайперка, яка носить бікіні поверх рваної сітки та тактичного спорядження, була озвучена та змодельована акторкою Стефані Йостен, яка нині й сама погоджується, що вбрання було занадто відвертим, хоча й розуміє, що у вигаданих світах поява персонажів у подібному одязі цілком відповідна.
«Одяг Кваєт не зовсім практичний. Навіть із поясненням про дихання через шкіру, можна було обрати дещо інший шлях. З цим я погоджуюсь. Водночас під час знімань я бачила відвертий костюм і вважала його прийнятним», — каже Йостен в інтерв’ю IGN.
Акторка додала, що поважає творчі рішення команди Хідео Коджіми й не проти ще раз попрацювати із геймдизайнером.