Про це кореспондентові Укрінформу повідомила керівниця ВОГО «Вінницький пресклуб» Наталія Болховська.
«Мініуроки розробили студенти кафедри журналістики Донецького національного університету ім. Василя Стуса за менторської підтримки викладачів та медіаекспертів у рамках проєкту Вінницького пресклубу «Стусівська школа медіаграмотності». Ці 20 анімаційних мініуроків презентували до Всеукраїнського тижня медіаграмотності, який стартував 23 жовтня. Це невеличкі ролики, у яких у доступній формі розповідається про актуальні питання медіаосвіти для школярів: фішинг, дискримінацію, сумнівну інформацію тощо», - розповіла Болховська.
За її словами, навчальні відео розраховані на учнів середньої і старшої школи. Уроки створені у форматі сторітелінгу. За сюжетом герой чи героїня відео стикаються з певною проблемою: неперевіреною інформацію, безвідповідальними блогерами, що рекламують сумнівні продукти, із плагіатом. Також у роликах пояснюється, як виявляти подібні проблеми і як уникнути маніпуляцій, інформаційного шахрайства.
Анімаційні ролики доступні в Ютубі, а також на сторінках кафедри журналістики ДонНУ та Вінницького пресклубу у соціальних мережах.
Як повідомлялося, генеральний директор директорату шкільної освіти Міністерства освіти і науки Ігор Хворостяний заявив, що медіаграмотність є одним з пріоритетів компетентнісної освіти, яку впроваджує Нова українська школа.