Опубліковані деталі Half-Life 2 RTX
Опубліковані деталі Half-Life 2 RTX

Опубліковані деталі Half-Life 2 RTX

Після успішного релізу RTX-перевидання Portal, NVIDIA вирішила продовжити свої експерименти з трасуванням променів в іграх Valve. На черзі оновлена ​​версія Half-Life 2 і в мережі з'явилися вражаючі деталі проекту.

У Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project буде перероблено частину ігрових моделей. Для наочності автори  поділилися сухими цифрами: Ламар, хедкраб доктора Кляйнера, раніше складався з 1690 полігонів — а після оновлення модель «розжиріла» до 49668. Аналогічна історія з HEV-костюмом, який показали в трейлері: було 2800 полігонів, стало 2000 полігонів.

З інших цікавих деталей:

  • Valve благословила розробку, але не бере участь у ній;
  • NVIDIA допомагає з інженерною підтримкою;
  • текстури переробляють вручну, як і частину анімацій;
  • Orbifold Studios планує взятися за Episode 1 з Episode 2, але це будуть окремі проекти.

Нагадаємо, що Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project анонсували у серпні. Перевидання, в якому буде реалізована підтримка DLSS 3, Reflex і RTX IO, ще немає офіційної дати релізу.

Источник материала
loader
loader