Sony опублікувала більше інформації щодо функції хмарного стримінгу ігор на PlayStation 5 без необхідності завантажувати їх на консоль. Дані з'явилися разом із запуском цього нововведення у Японії.
Найбільший інтерес викликають рекомендації щодо пропускної спроможності інтернет-каналу. Для трансляції ігор у форматі 4K (2160p) розробники рекомендують швидкість інтернет з'єднання 52 Мбіт/с, для 1440p – 38 Мбіт/с, для 1880p – 23 Мбіт/с та для 720p – 13 Мбіт/с. Користувачі зможуть транслювати ігри в HDR або SDR із частотою 60 Гц. Мінімальні значення в плані пропускної здатності склали 5 Мбіт/с для стриму 720p і 38 Мбіт/с для 4K.
На момент запуску нової функції користувачі зможуть транслювати ігри з каталогів PlayStation Plus та Game Trials на свою PS5, але не на PlayStation. Щодо доступності, то спочатку можливість стримінгу запускається в Японії, а ближче до кінця місяця вона стане доступна користувачам з Австрії, Бельгії, Болгарії, Канади, Хорватії, Чехії, Данії, Фінляндії, Франції, Німеччини, Греції, Угорщини, Ірландії, Італії, Люксембургу, Мальти, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Португалії, Кіпру, Румунії, Словаччини, Словенії, Іспанії, Швеції, Швейцарії, Великобританії та США. З 17 жовтня нововведення доступне в Японії, 23 жовтня можливість стрімінгу з'явиться у власників PS5 у Європі, а 30 жовтня – у Північній Америці.