Вибачення за катастрофічний реліз гри The Lord of the Rings: Gollum написав ChatGPT
Вибачення за катастрофічний реліз гри The Lord of the Rings: Gollum написав ChatGPT

Вибачення за катастрофічний реліз гри The Lord of the Rings: Gollum написав ChatGPT

Для написання вибачень від студії Daedalic за жахливий стан, в якому вийшла гра The Lord of the Rings: Gollum, міг використовуватися ШІ ChatGPT. Розробники про це не знали — ініціатором був видавець Nacon.

Про це стало відомо з інтерв’ю німецькому ігровому виданню GameTwo, де кілька колишніх співробітників Daedalic вперше розповіли про те, що пішло не так The Lord of the Rings: Gollum. Про це пише VGC News.

Реліз цього проєкту став справжньою катастрофою, його розкритикували як журналісти (34 бали на metacritic), так і звичайні гравці (1.2 бали з 10 на metactitic та 36% позитивних рецензій в Steam). The Lord of the Rings: Gollum назвали «фундаментально зламаною грою».

Після такого «теплого прийому» студія Daedalic опублікувала звернення, в якому перепросила за стан своєї гри, який, нібито за словами розробників, справив «приголомшливе враження» на гравців. В заяві йшлося про те, що девелопери «глибоко шкодують», що не виправдали очікувань, і обіцяли покращити The Lord of the Rings: Gollum за допомогою майбутніх оновлень.

Зараз стверджується, що вибачення було написано за допомогою програмного забезпечення для штучного інтелекту ChatGPT, згідно з двома джерелами, які розмовляли з GameTwo. Також стверджується, що розробник Daedalic не знав про вибачення або його зміст до публікації, і що ним повністю займалося видавництво Nacon.

Повідомляється, що бюджет розробки гри про Голлума склав близько 15 мільйонів євро, що є скромною сумою для AAA-проєкту у 2023 році.

«Над грою працювали люди, які були розробниками протягом 10, 15, 20 років. Вони хороші, але вони не можуть творити магію, тому що їм не дали коштів», — сказав колишній старший розробник і технічний директор Daedalic Пол Шульце.

Источник материала
loader
loader