Компанія X, раніше відома як Twitter, може стати прибутковою на початку 2024 року, оскільки зараз докладає зусиль для повернення рекламодавців на платформу. Про це заявила генеральна директорка Лінда Яккаріно на конференції Vox Media Code Conference у середу, повідомив Bloomberg.
«90% зі ста найкращих рекламодавців повернулися на платформу, — повідомила вона. — Тільки за останні 12 тижнів близько 1500 повернулися».
Видання нагадало, що власник Х Ілон Макс залучив Лінду Яккаріно на посаду гендиректорки компанії, щоб допомогти повернути рекламодавців. Після його хаотичного поглинання Twitter минулого року дослідники виявили зростання кількості шкідливого контенту на платформі. Опісля відбувся відтік рекламодавців, і цього місяця Маск визнав, що дохід від реклами впав на 60%.
На конференції Code Conference виступив і колишній керівник відділу довіри та безпеки Twitter Йоель Рот.
«Присутність розумного керівника, який має повагу, — це добре, — сказав він. — Але щоб рекламодавці повернулися, «їм знадобляться докази прогресу в безпеці, які Twitter не може надати».
Яккаріно зазначила, що Twitter працював за іншим набором правил під час перебування Рота на посаді, а X є новою компанією, яка зосереджена на свободі слова. Вона також заперечила, що X не є гостинним для рекламодавців.
За її словами, X співпрацює з незалежними компаніями, щоб оцінити вміст свого сайту, і найняла нових співробітників у відділи продажів, партнерства та безпеки брендів — команди, які працюють безпосередньо з рекламодавцями. Вона також сказала, що X дуже серйозно ставиться до чесності виборів, незважаючи на нещодавні скорочення, і компанія, що базується в Сан-Франциско, продовжує боротися з антисемітизмом.
Агенство Reuters, інформуючи про заяву Лінди Яккаріно про намір вивести платформу Х на прибутковість на почтаку 2024 року, зазначило: «Попри заяви Яккаріно, що компанія може бути прибутковою наступного року, X також зіштовхується з низкою судових позовів, в яких стверджується, що вона не сплатила оренду своїх офісів і мільйони доларів вихідної допомоги тисячам звільнених співробітників».
Нагадаємо, у вівторок віцепрезидентка Європейської комісії Вера Йоурова у вівторок закликала технологічних гігантів, зокрема соцмережу X Ілона Маска, відповідальніше ставитись до боротьби з поширенням російської дезінформації.
Вона заявила, що соцмережа X є платформою з найбільшим відсотком дезінформації. Дослідження, опубліковане Європейською комісією на початку вересня, встановило, що платформа Twitter (нині X) після її купівлі бізнесменом Ілоном Маском відіграла вагому роль у тому, що російська дезінформація проти України набула більшого охоплення, ніж до початку повномасштабної війни.
Також стало відомо, що у соцмережі Х вимкнули функцію, яка дозволяла користувачам поскаржитися на дезінформацію про вибори в дописах. Минулого тижня ця категорія зникла зі спадного меню функціоналу соцмережі в усіх країнах, окрім Європейського Союзу.
Фото: реклама соцмережі Х, Лінда Яккаріно / твіттер
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.