
Смартокуляри від Meta повністю провалились, але компанія все одно випустить друге покоління
Провал
Згідно з лютневим документом виробника, з усієї кількості Ray-Ban Stories, придбаних із моменту виходу у вересні 2021 року, активно використовуються споживачами менше 10 відсотків. Хоча з моменту випуску до лютого 2023 року було продано 300 000 розумних окулярів, зафіксовано лише близько 27 000 активних щомісячних користувачів.
Серед основних причин слабкого використання пристрою називають проблеми з підключенням, а також нестабільну роботу деяких функцій. Сюди додається погана автономність, неможливість імпортувати мультимедіа з пристроїв, проблеми зі звуком і голосовими командами.
Компанія при цьому планує "краще зрозуміти, чому користувачі перестають користуватися своїми окулярами" і хоче зберегти залученість за допомогою впровадження нових функцій.
Плани на майбутнє
Попри незадовільні показники, Meta планує випустити друге покоління Ray-Ban Stories або восени, або наступної весни, стверджують джерела The Wall Street Journal, знайомі з цим питанням. Повідомляється, що у нової версії Ray-Ban Stories, як і у поточної, не буде функцій доповненої реальності. У компанії розглядають Ray-Ban Stories як попередника окулярів доповненої реальності, які передбачається випустити в недалекому майбутньому.
За даними джерел, наступна версія Ray-Ban Stories отримає збільшену тривалість автономної роботи та вдосконалені камери, а також матиме більше варіантів оправ Ray-Ban (зараз вони доступні з трьома варіантами оправ).
Компанія поставила завдання досягти позначки з продажу в розмірі 478 000 одиниць Ray-Ban Stories з моменту виходу пристрою.

Связь будет даже при блэкаутах: как продлить заряд батареи на смартфоне

Pornhub остановил показ порно в одной из стран Европы: какая причина

В Украине могут начаться отключение мобильной связи: причины и продолжительность

Ученые бьют тревогу по поводу квантовых компьютеров: они могут взломать все банки с легкостью

Телескоп Иноэ впервые зафиксировал "отпечатки пальцев" магнитного поля Солнца

«АрселорМіттал Кривий Ріг» виконав рекордні 70 плавок у серії на МБЛЗ №2
