/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F92e82bcc41637fcda23cfc6931775148.jpg)
Не будуть доступні усі операції: "Приватбанк" попередив про регламентні роботи
Усі операції будуть на паузі з 00:30. А продовжити безперешкодне користування ними можна буде всього за декілька годин – з 6 ранку.
Що буде "на паузі"
Як повідомили у "Приватбанку" за ці понад 5 годин проводитимуться регламентні роботи процесингового центру. Вони повинні підвищити якість та безпеку платежів картками.
Відтак у цей час тимчасово будуть призупиненими всі операції з картками. Ба більше, "тайм-аут" буде також у роботі:
- банкоматів,
- терміналів самообслуговування,
- POS-терміналів банку.
Зазвичай банк проводить роботи вночі з суботи на неділю, коли більшість клієнтів відпочивають. Втім, якщо ви маєте здійснити важливі покупки та перекази о пізній порі, врахуйте інтервал проведення робіт,
– попередили в "Приватбанку".
"Приват24" запустив єдиний Центр комунікацій
Варто зазначити, що нещодавно у "Приватбанку" попрацювали над оновленням "Приват24". Щоб підвищити рівень зручності для своїх клієнтів банк створив нове єдине меню "Комунікації".
Завдяки ньому клієнти отримали можливість:
- знайти з легкістю в одному місці усі необхідні контакти, що дозволяє відразу обрати оптимальний варіант для комунікації з банком,
- знайти завжди актуальну мапу відділень банку, банкоматів та терміналів, а також усі офіційні сторінки у соцмережах,
- комунікувати з банком через месенджери, адже у "Приватбанку" допрацювали опцію комунікації через Telegram чи Viber,
- телефонувати через "Приват24".
Також клієнти мають можливість розв’язати низку питань без безпосереднього звернення у підтримку банку. Це дозволяє заощаджувати час та самостійно контролювати перебіг ситуації, пов’язаної з запитом. Мовиться, зокрема, про перевірку статусу раніше поданих заявок. Наприклад, у Відділ технічної підтримки або на повернення коштів.
Відтак, завдяки такому єдиному меню "Приватбанк" гарантує стабільну та надійну комунікацію між банком та клієнтом. Адже "Приват24" надає інфраструктуру, з допомогою якої можна швидко та зручно отримати будь-яку інформацію чи розв’язати потрібне питання.

