Twitter вирішив пом'якшити свою рекламну політику та дозволити просувати бренди компаній, що займаються продажем канабісу. Про це написало видання Engadget.
Таким чином компанія стала першою соціальною мережею, що пішла на подібний крок. Facebook, Instagram і TikTok забороняють рекламу канабісу в США через незаконність марихуани на федеральному рівні.
У своєму блозі Twitter припустив, що компанії з продажу цього продукту, можуть охопити ширшу аудиторію на платформі, аніж контент, пов'язаний з «домашніми тваринами, кулінарією та гольфом, а також категоріями продуктів харчування та напоїв».
Попри дозвіл рекламувати канабіс на сервісі, компанія все ж встановила деякі обмеження: просувати продукт можна лише за наявності ліцензії і націлювати рекламу на людей не менше 21 року.
Як зазначили у Engadget, до пом'якшення політики компанію спонукав масовий відтік рекламодавців. Як ми повідомляли раніше, лише в грудні минулого року бюджети рекламодавців, призначені на присутність у Twitter, впали на 71%. Водночас, відомо, що саме продажі реклами складають близько 90% доходів компанії.
Центр протидії цифровій ненависті (CCDH) також нещодавно виявив, що Twitter демонстрував рекламу великих брендів поруч із дописами від розбанених ультраправих користувачів, які містили екстремістські заклики та теорії змов і викликали великий інтерес в аудиторії. У ЗМІ припускають, що таке рішення Ілона Маска могло бути подиктоване фінансовими мотивами.
Окрім цього, раніше компанія оголосила про послаблення заборони на політичну рекламу, яку можна публікувати в соціальній мережі.
Нагадаємо, в Україні посилюється контроль за відпуском з аптек ліків, що містять наркотичні засоби та психотропні речовини. Тепер на них потрібен електронний рецепт.
Фото: Pexels