Film.ua Group продала за кордон близько 9000 годин контенту, щоб зібрати кошти для ЗСУ та переселенців
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F80c7117eabde0788dc4c2c1a9f17563c.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Ff99ddda661d85df659b5748c1c21a308.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F80c7117eabde0788dc4c2c1a9f17563c.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Ff99ddda661d85df659b5748c1c21a308.png)
Film.ua Group з початку повномасштабного російського вторгнення продала за кордон понад 9000 годин українського контенту, щоб зібрати кошти на потреби Збройних сил України та вимушених переселенців. Про це в інтерв'ю Liga.net розповіла CEO Film.ua Group Вікторія Ярмощук.
За її словами, внаслідок вторгнення Росії за кордоном інтерес до українського національного контенту зріс у рази.
«Усе це дуже добре купують. Ми зібрали каталог українських фільмів, які стосуються війни, і почали його активно пропонувати для продажу. За 2-3 тижні вдалося продати контенту на понад €200 тисяч. Гроші, які ми збирали, перераховували на ЗСУ чи гуманітарну підтримку переселенців. За 4 місяці повномасштабного вторгнення загалом продали близько 9000 годин українського контенту», – розповіла Ярмощук.
Нагадаємо, раніше Film.ua Distribution повідомляла, що передала на ЗСУ гроші від продажу в Чехію фільму «Черкаси». Стрічку також придбав польський канал TVP та телеканали в Естонії, Литві та Латвії.

