2 млн електромобілів на рік та $50 млрд інвестицій: що передбачає оновлена стратегія розвитку Ford
2 млн електромобілів на рік та $50 млрд інвестицій: що передбачає оновлена стратегія розвитку Ford

2 млн електромобілів на рік та $50 млрд інвестицій: що передбачає оновлена стратегія розвитку Ford

До 2026 року інвестиції концерну в батарейні моделі перевищать 50 мільярдів доларів, а обсяги виробництва – 2 мільйони одиниць на рік.

Днями Ford провів онлайн-конференцію для інвесторів та журналістів, в рамках якої було озвучено оновлену стратегію розвитку марки – Ford+ та анонсовано подальше розширення електричної лінійки.

До 2023 року компанія має намір довести виробництво електромобілів до 600 000 одиниць на рік:Зі слів представників Ford, контракти на постачання необхідних для цього акумуляторних блоків – 60 ГВт•год на рік – вже підписано.

Крім того, концерн планує перейти на літій-залізо-фосфатні (LFP) батареї.

З 2023 року ними комплектуватимуть Mustang Mach-E для північноамериканського ринку, а з початку 2024 року – F-150 Lightning.

Ford вже закупив 70% акумуляторів, необхідних для розширення виробництва електромобілів до більш ніж 2 млн.

на рік до кінця 2026 року.

У тому ж році 40 ГВт•год літій-залізо-фосфатних батарей вироблятимуть у Північній Америці.

Перехід на LFP батареї дозволить збільшити запас ходу «батарейних» моделей та на 10-15% скоротити використання рідкісних металів, таких як нікель.

Також у компанії оголосили про укладення нової угоди про стратегічну співпрацю з китайським виробником акумуляторів для електромобілів CATL та прямі постачання сировини для виробництва батарей.

Минулого тижня Ford та SK On створили спільне підприємство Blue.

Oval SK, частиною якого стануть раніше анонсовані три заводи з виробництва акумуляторів у Кентуккі та Теннессі.

Також автовиробник підписав додатковий меморандум про взаєморозуміння із SK On та Koç Holdings про створення спільного батарейного виробництва у Туреччині.

Це дозволить забезпечити батареями усі електромобілі марки.21 липня 2022 року Ford оголосив про співпрацю з великими гірничодобувними компаніями та закупівлі більшої частини нікелю, необхідного до 2026 року й далі.

Також укладено декілька ключових контрактів на літій та інші рідкісні метали.

У компанії вважають, що ці та низка інших заходів дозволять до 2026 року досягти сукупного річного темпу зростання виробництва електромобілів більш ніж на 90%.

Для порівняння, прогнозоване зростання світової індустрії електромобілів у два рази менше.

Інвестиції компанії у цей напрямок перевищать 50 мільярдів доларів.

Очікується, що до 2030 року більше половини світового виробництва Ford припадатиме на електромобіл, а вуглецевої нейтральності розраховують досягти не пізніше 2050 року.

Як раніше повыдомляв Autogeek, генеральний директор Ford спрогнозував, скільки коштуватимуть електромобілі.Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
loader
loader