Компанія Meta помітно переробила дизайн своєї флагманської соціальної мережі Facebook, намагаючись протистояти конкуренції TikTok. Про це повідомляє АР.
У заяві Facebook сказано, що домашня сторінка користувачів за замовчуванням відбиватиме більше розважальних публікацій від сторонніх авторів і забезпечуватиме легкий доступ до відеосервісу Reels, а також Stories. Дописи та відео від невідомих користувачу авторів буде шукати алгоритм соцмережі, щоб зацікавити та розширити авдиторію.
Для користувачів, яким не сподобається новий підхід, Facebook створив нову вкладку «Стрічка». Вона розташована ліворуч від вкладки сповіщень на панелі швидкого доступу у версіях мобільного додатка для iPhone та Android.
Після натискання вкладки «Стрічка» користувачі зможуть перемикатися між варіантами своєї стрічки: «усі» «вибране», «друзі», «групи» або «сторінки». Опція «друзі», наприклад, складається з дописів усіх друзів користувача у Facebook у порядку, яким вони були опубліковані, а опція «вибране» дозволяє керувати налаштуваннями та формувати свою індивідуальну стрічку.
«Одна з найбільш зажаданих функцій для Facebook — переконатися, що люди не пропускають публікації друзів», — пояснив генеральний директор Meta Марк Цукерберг.
Нагадуємо, що Meta активно інвестує у свої відеопродукти, щоб конкурувати за молодих користувачів із додатком для обміну відео TikTok, який став платформою соціальних медіа, що зростає найшвидше.
Минулого року компанія Facebook повідомила, що вперше за свою 18-річну історію втратила щоденних користувачів, що призвело до різкого падіння цін на акції. Хоча на початку цього року показники зростання кількості користувачів соціальної мережі залишалися стабільними, керівники компанії заявили, що вони зосереджують свою енергію на тому, щоб привернути увагу молоді.
Фото: Anton/ Рexels