Про те, як відновлюється дорожня інфраструктура Київської та Чернігівської областей.
Щоб якнайшвидше відновити життєдіяльність, тільки на деокупованих територіях Київщини залучено 149 одиниць техніки та 318 дорожників.
Про це повідомляється на Facebook-сторинці Укравтодору.
Основне завдання — оперативно відновити безпечні логістичні ланцюжки на звільнених територіях та налагодити постачання гуманітарної допомоги до постраждалих міст регіону.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал.
Тільки за останні 3 дні вже розчищено 67 км дороги Київ — Чоп.
Паралельно проводиться ямковий ремонт дорожнього полотна.
Звільнено від сміття, ґрунту, дерев, обвалених парканів і частин будинків майже 37 км вулиць міста Ірпінь.
Продовжується спорудження тимчасових переправ на під’їзді до Ірпеня (дорога Р-30) та на Житомирській трасі, поблизу Стоянки.
Також триває будівництво тимчасових переправ: на під’їзді до Ірпеня (дорога Р-30) та на Житомирській трасі, поблизу Стоянки.
Роботи планується завершити вже цього тижня.
Сьогодні відкрито тимчасовий насипний міст у Романівці, що з’єднує Ірпінь та Бучу з Києвом.
Протяжність насипного тимчасового мосту – 245 м, ширина – 9 м.
Для його спорудження використано понад 9000 тонн насипних матеріалів.
Роботи тривали п’ять днів і велися цілодобово.
Відтепер доставлення гуманітарної допомоги та будівельних матеріалів у звільнені від російської окупації міста відбуватиметься швидше.
Крім того, першочергово відновлюється рух трасою М-01 Київ — Чернігів.
Це критично важливий логістичний маршрут.
Через бойові дії на Чернігівщині пошкоджено 626 км доріг державного значення (21% мережі державних трас).
Міст через ріку В’юниця на автошляху Р-67 Ніжин – Прилуки.
Зруйновано 16 мостів та шляхопроводів.
Це ділянки суцільних руйнувань та пошкодження верхнього шару асфальтобетонного покриття.
Зруйновані 16 мостів та шляхопроводів.