Головний редактор BoF Імран Амед про реакцію модного світу на війну в Україні
Головний редактор BoF Імран Амед про реакцію модного світу на війну в Україні

Головний редактор BoF Імран Амед про реакцію модного світу на війну в Україні

Головний редактор The Business of Fashion Імран Амед розповів про реакцію модного світу на війну в Україні та закликав фешн-спільноту до більш виважених дій.

Ось основні тези:

“Моя стрічка в соціальних мережах наповнена показами мод і мемами про війну”.

“Модна галузь не може продовжувати працювати так, ніби все нормально. Нам належить зіграти важливу роль й проявити солідарність з українським народом в ізоляції Росії, щоб чинити тиск на Путіна з метою припинення війни”.

“У четвер у Мілані біля Prada з'явилися перші протестувальники. Спочатку здавалося, що вони просто позують для стрітстайлу… але потім була більша група з антипутінськими знаками біля показу Versace. По дорозі на вечерю Etro я наткнувся на великий натовп протестувальників перед міланським собором Дуомо, які скандували та співали, підтримуючи українську армію, чия оборона своєї країни виявилася жорстокішою, ніж очікував Путін”.

“Коментарі під недавніми інстаграм-публікаціями Gucci, Prada і Fendi, що ілюструють їхні міланські модні покази, тепер сповнені смайликами з прапором України та закликів до брендів порушити мовчання та вжити заходів. Користувач alessiopositiveboom сказав під дописом одного італійського бренду класу люкс: “Ви забуваєте, що йде війна, принаймні надішліть повідомлення про мир. Росіяни — ваші великі клієнти, але це не означає, що ви не можете висловитись за мир”.

“Через тиждень після початку війни в Україні деякі інсайдери моди прийшли до висновку, що покази продовжувати безглуздо. Колишній партнер Валентино Гаравані Джанкарло Джамметті написав в інстаграмі: “Нелогічна сумісність між показами мод та ситуацією в Україні — це те, на що потрібно звертати увагу”.

“Керівник італійської Camera della Moda Карло Капаса сказав мені в неділю, що на початку тижня ніхто не очікував, що криза загостриться так швидко. Він підкреслив важливість людяності та миру понад усе і сказав, що італійські бренди думають про якісь колективні дії. Він також рішуче заперечив, що торговий орган наполягав на виключенні санкцій ЄС щодо предметів розкоші, як повідомлялося в британській пресі. Але поки, здається, люксові бренди все ще можуть доставляти товари до Росії.

Його колега в Парижі, Ральф Толедано, оприлюднив заяву, коли починалися перші шоу у французькій столиці: “З огляду на нинішній контекст, Fédération de la Haute Couture et de la Mode заохочує вас відвідати покази найближчих днів з урочистістю, але відповідно до цих темних годин”.

Імран вважає, що піару недостатньо й закликає колег подумати про впливовіші дії, а саме:

– серйозну переоцінку взаємодії галузі з Росією. “Це рішення не просто виконати і прийняти, але на надбагатих в Росії вже впливають міжнародні санкції, такі як обмеження на перетин європейського повітряного простору їхніх приватних літаків, то чому б не припинити доступ до предметів розкоші теж? Бренди можуть закрити свої російські магазини і відмовитися від доставки продукції в Росію зі своїх інтернет-магазинів. Оскільки Росія представляє лише 2-3% світового ринку моди класу люкс, це було б значною мірою символічним кроком, але він все одно показував би прихильність до міцної моральної позиції”.

– “Платформа тижня моди, яка охоплює мільйони споживачів у всьому світі, також може використовуватись для заяв з боку індустрії так само, як Джорджіо Армані зробив у неділю ввечері в Мілані, проводячи своє шоу в повній тиші. Те, що криза відбувається під час тижня моди, дає можливість використовувати м’яку силу моди для подальшої ізоляції Росії”.

“Коли я прілетів до Парижу, моя подруга Софі Фонтанель поділилася фотографією з московського метро, на якій жінка, одягнена в кольори українського прапора, тихо та хоробро кидає непокору війні. Це нагадало мені про те, наскільки потужними можуть бути візуальні символи”.

– І, нарешті, бренди можуть пожертвувати гроші на благодійні організації, які підтримують невинних людей, які постраждали від війни. Червоний Хрест України, United Help Ukraine й Nova Ukraine є одними з благодійних організацій, які працюють на місцях з надання гуманітарної допомоги, включаючи продукти харчування, притулок, засоби гігієни та медичні товари. Про це не потрібно кричати публічно, але така конкретна акція буде багато означати для співробітників та української модної спільноти”.

“Мода повинна знайти спосіб виконати свою роль. На карту просто занадто багато, щоб мовчати”.

 

Читайте також:

Giorgio Armani провели показ у тиші в знак поваги до України.

Фешн-інсайдери просять зупинити співпрацю з Росією.

Источник материала
loader