Зеленський три роки будує "Країну мрії". На кого робить ставку
Зеленський три роки будує "Країну мрії". На кого робить ставку

Зеленський три роки будує "Країну мрії". На кого робить ставку

25 січня президент Володимир Зеленський святкує день народження. Главі держави виповнюється 44 роки. Цього дня, 2019-го він подав документи у Центральну виборчу комісію, щоб балотуватися на головну посаду держави.Програму назвав "Країна мрії"."Це країна мрій, яку ми бачимо. Ми повинні жити в іншій країні, Україні без корупції, корупціонерів, проблем, у демократичній країні, цілій країні – від Донбасу до Криму", – сказав тоді майбутній глава держави.Зараз рейтинг Володимира Зеленського похитнувся. Між ним і його попередником, п'ятим президентом Петром Порошенком 2,6% різниці, свідчать результати опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології, яке провели 20-21 січня. За Зеленського проголосували б б 23,5% серед тих, хто визначився з вибором. За Порошенка - 20,9%. Під час опитування у грудні за Зеленського проголосували б 26,2%, за Порошенка - 16,7% опитаних.74,3% респондентів вважають, що Україна рухається у неправильному напрямку, а 10% – у правильному, свідчать дані опитування КМІС.Як команда Зеленського завойовує аудиторію і чому робить ставку на молодь - у матеріалі Gazeta.ua.У соцмережах активно діють групи, орієнтовані на підлітків і користувачів до 25 років. Створюють ролики про ідеального президента – накладають відео на популярні пісні. Популяризують президентську пару і окремо саму першу леді Олену Зеленську.Допис, поширений 💚ФАН-АКК ВЛАДИМИРА ЗЕЛЕНСКОГО💚 (@zelenskiy.mood)У коментарях на такі пости люди активно реагують. Пишуть слова підтримки: "Спасибо Вам что Вы с нами", "Найкращий дипломат – це наша перша леді", "Очень оригинальные и не повторимые", "Наша гордость, надежда, опора!!!".Віталій Бала, політтехнолог:"Офіс президента робить хаотичні рухи та заяви. Вони акцентують свою комунікацію на молодій аудиторії, тому що згідно соціології за них готові голосувати переважно саме молоді люди. В Офісі намагаються достукатися до них через зрозумілу комунікацію. Наскільки це вдається - питання. Якщо ситуація погіршуватиметься, то більшість людей виїжджатиме. І голоси за владу вони вже не віддадуть. Громадяни стають біднішими. Понад 70 відсотків кажуть, що країна рухається не в тому напрямку. У команді Зеленського не можуть і не відповідають викликам, які стоять перед країною. Чого варті лише канікули понад місяць, коли всі нам кажуть про війська на наших кордонах. Весь світ стояв на вухах. Це демонструє, що у владі знаходяться абсолютно некомпетентні люди. Молоді не люблять старих політиків. Але ці також нічого не показали нового, стало ще гірше. Перспектив, що Зеленський знову стане президентом, не бачу. З кожним днем у нього рейтинг все менший і менший. Навіть ставка на молодь не дозволить у нинішній ситуації виграти вибори. Влада довела ситуацію до загальнонаціональної кризи. І подолати її не зможе. Як мінімум, треба дочасні парламентські вибори. Щоб це були не випадкові люди, які тиснуть на кнопки. Тоді, може, почнуть розробляти якісь конкретні плани до дій. У всіх напрямках зараз проблеми".Вадим Васютинський, політичний психолог:"Якщо говорити про вплив команди Зеленського на молодь, то він розповсюджується на тих, хто тяжіє до такої інформації. Тих, хто готовий сприймати Зеленського як позитивного персонажа у нашій політиці. На такому рівні оточення президента досягає очікуваного ефекту. Ті, кому Зеленський противний, не ходять по сторінках глави держави. У той же час їм видається, що вплив йде на все суспільство. Це призводить до сегментації українців – їх поділили на аудиторії. Ми говоримо про ту частину молоді, яка щиро ангажується у такі фангрупи. Не думаю, що конкретно це несе небезпеку. Вона в іншому – якщо політична сила веде нас не туди, то чим більше людей до неї доєднується, то ситуація в країні ставатиме гіршою. Але робити однозначний висновок не можна.2019-го було загальне піднесення. Ентузіазм, що "Зробимо їх разом!". Це захоплювало багатьох – когось менше, когось більше. Люди втягуються у це, зокрема, через фанклуби у соцмережах. Другий чинник випливає із першого – коли ти публічно оголосив про свої погляди, маєш відстоювати їх. Це таке собі правило соціального зобов'язання. Чим більше на тебе тиснуть, тим більше ти заглиблюєшся у політичний табір. У ситуації загостреного вибору одні об'єднуються навколо Порошенка, інші – навколо Зеленського, і так далі. Відбувається поляризація суспільства. У більш спокійний період настрої більш помірковані. Ядерний електорат у політиків невеликий, більшість вагається за кого голосувати. А у часи напруження люди активно розсуваються по різних позиціях.Поляризація означає, що люди шукають рішення. Це добре. Але проблема в тому, що люди ворогують між собою. Має бути реакції держави, якщо бачить, що хтось працює над поляризацією суспільства".У передвиборчій програмі Володимир Зеленський обіцяв: закон "Про народовладдя" – владі будуть ставити завдання через референдум; зняття недоторканності з президента, народних депутатів і суддів; закони про імпічмент президента та відкликання народного депутата. Також - вибори до ВР та місцевих рад – за відкритими списками;позбавлення депутатського мандату за кнопкодавство та прогули; появу мирових судів; зарплату військовослужбовців на рівні стандартів НАТО; "нульову декларацію" для бізнесу – легалізацію доходів за 5 %.Серед ініціатив було: засудженим за корупцію – довічна заборона обіймати держпосади і конфіскація майна; страхова медицина і обов'язковий щорічний медогляд безкоштовно;"освітні ваучери" здібним школярам; рік пільгового оподаткування молодим підприємцям.
Источник материала
loader
loader