Благодійний магазин "Ласка" разом із креативною агенцією Bickerstaff.356 запустили екосвідомий проєкт для українських компаній. Ледь не кожна має власний мерч, а це — велике навантаження на екологію. "Ласка" вирішили його зменшити, зробивши апсайкл для 20 українських бізнесів.
“Щорічно у світі виробляється у 20 разів більше одиниць одягу, ніж людей у світі. Це робить модну індустрію одним із найшкідливіших видів промисловості. Велику частку цих речей складають не тільки сукні з паєтками, які вдягнеш один раз в новорічну ніч, а й футболки (які служать рушником в батьковому гаражі) з логотипом тої першої компанії, де працював будучи студентом”, — розповідає команда благодійного магазину.
За їхніми словами, мерч “вже народжується старим”. Ці речі нікому не потрібні, до того ж із часом у своїй більшості стають текстильними відходами.
Замість того щоб щороку випускати нову приречену партію мерчу (або відмовлятись від нього взагалі), "Ласка" пропонує дати речам нове життя. І новий дизайн. Кожна екосвідома компанія може замовити власну партію мерча, а "Ласка" разом із Printostan нанесуть логотип фарбою на водній основі (яка найбільш безпечна для довкілля) на худі, світшоти і футболки, які готові пожити ще одне життя.
Так компанії можуть отримати мерч без шкоди природі.
Фотографії першої колекції мерчу зробили на сортувальній станції "Україна без сміття". Відео для промо проєкту зняв продакшен Adje, створивши дачний мюзикл.
Смотрите также:
7 трендов, которые помогут пережить зиму и встретить весну.
H&M презентували колекцію віртуального одягу зі стартапом Dress-X, заснованим українками.