Facebook та Snapchat продовжують стежити за користувачами Apple — FT
Facebook та Snapchat продовжують стежити за користувачами Apple — FT

Facebook та Snapchat продовжують стежити за користувачами Apple — FT

Автори:
MediaSapiens
У травні 2021 року Apple випустила функцію «Прозорість відстеження у програмах», однак за сім місяців компанія дозволила Facebook і Snapchat відстежувати поведінку користувачів та використовувати отриману інформацію для показу реклами.

Додатки Facebook і Snapchat продовжують стежити за активністю користувачів Apple, навіть якщо вони заборонили збір даних. Це стало можливим через «вільне тлумачення» політики конфіденційності Apple. Про це повідомила Liga.net з посиланням на The Financial Times.

У квітні 2021 року компанія Apple випустила iOS 14.5 з функцією «Прозорість відстеження у програмах», завдяки якій користувачі отримали можливість обирати — дозволити чи ні програмам відстежувати їхні дії або збирати їхні персональні дані.

The Financial Times звернули увагу, що за сім місяців Apple дозволила Facebook і Snapchat відстежувати поведінку користувачів та використовувати отриману інформацію для показу реклами, «якщо дані анонімні та згруповані, а не пов'язані безпосередньо з конкретними профілями». У Apple повідомили розробників, що вони не можуть отримувати дані з пристрою з метою його унікальної ідентифікації. Натомість у соцмережах вирішили, що можуть відстежувати користувачів групами та показувати кожній групі релевантну рекламу. У FT вважають це «невизнаним просуванням Apple, що дозволяє компаніям дотримуватися набагато вільнішої інтерпретації нової спірної політики конфіденційності». Крім того, Apple все ще дозволяє збирати унікальні дані, такі як IP-адреса, розташування, мова, модель пристрою і розмір екрану.

Нагадаємо, у квітні 2021 року компанія Apple випустила оновлення iOS 14.5, яке зобов’язує розробників додатків просити дозвіл на збір даних. The Wall Street Journal писало, що на це погоджуються менше 33% користувачів, тому рекламодавці не отримують достатньо даних для ефективної реклами і не можуть підбирати цільову аудиторію. На тлі оновлення правил конфіденційності ціни на мобільну рекламу для користувачів iOS, впали, а на рекламу для користувачів Android – зросли.

У червні 2021 року компанія Apple оновила правила для додатків в App Store в рамках боротьби з шахрайством: реклама додатків, яка вводить в оману, буде заборонена навіть за межами App Store. Якщо її знайдуть, то програму видалять з магазину додатків. Будь-яка шахрайська активність призведе до виключення з програми для розробників і видалення облікового запису. 6 жовтня компанія Apple повідомила про запровадження нового правила: з 31 січня 2022 року в магазині App Store не публікуватимуть програми та додатки, у яких не можна видалити обліковий запис. Компанія заявила, що всі застосунки в App Store повинні надавати користувачам більше контролю над особистими даними. Розслідування The Financial Times показало, що Snapchat, Facebook, Twitter і YouTube втратили близько 9,85 мільярдів доларів доходу через зміни в політиці конфіденційності Apple. 

Фото: gamerevolution

Теги по теме
Apple Facebook
Источник материала
loader
loader