«Апостроф» хоче запустити радіостанцію у форматі news and talks
«Апостроф» хоче запустити радіостанцію у форматі news and talks

«Апостроф» хоче запустити радіостанцію у форматі news and talks

«Апостроф» хоче запустити радіостанцію у форматі news and talks - Фото 1
З цим проєктом компанія бере участь у конкурсі Нацради.
«Апостроф» хоче запустити радіостанцію у форматі news and talks - Фото 2

Проєкт «Апостроф ТВ» хоче запустити власну аудиторію розмовного формату. Про це у коментарі «Детектор медіа» розказав  власник каналу Василь Філіпчук.

Вона називатиметься News FM. Як вже писав «Детектор медіа» ця радіостанція  бере участь у конкурсі Нацональної ради з питань телебачення та радіомовлення і претендує на частоту у Києві.

«Формат буде класичним радіо формату news and talks. Музика лише для заставок чи у спецпроектах як, наприклад, аудіокниги. Щодня в ефірі News FM буде 16 годин прямого ефіру. Новини виходитимуть кожні 15 хвилин. Між новинами – дуже інтенсивне висвітлення інформаційного порядку дня країни. Ведучі ранкового, денного та вечірнього сегментів зможуть приймати телефонні дзвінки слухачів із різних куточків України та світу, а також спілкуватись за допомогою повідомлень студійного смс-порталу», - розказує Василь.

За його словами, окремим напрямком в сітці мовлення News FM будуть програми присвячені популяризації науки. Ще однією лійкою в ефірі стануть програми, метою яких є піклування про здоров’я українців, як дорослих, так і дітей. Також плануються психологічні програми, новини кіно, спорту та літератури. «Все це подаватиметься в сучасній формі, аби досягнення українських спортсменів, акторів, режисерів чи письменників зацікавили слухача. Особлива увага – молодь і діти, у програмній сітці будуть окремі слоти для цієї аудиторії», - додає він.

Родзинкою ефіру Василь називає аудіокниги.

Він переконаний у тому, що проєкт буде комерційно привабливим і планує вихід на самоокупність за один рік: «Коли я прорахував бізнес проект радіо ФМ, то був вражений тим, наскільки комерційно привабливим є радіоринок. Вихід на самоокупність – найпізніше за 1 рік, рівень прибутковості достатньо високий і не поступається навіть успішним проектам у сфері інтернет ЗМІ. У нас все готово для запуску, є чітка ідея, чудова команді, опрацьована стратегія виходу на ринок. Все тепер у руках Нацради, яка має прийняти рішення щодо надання ліцензій». Щодо останнього Василь Філіпчук не впевнений в успіху, адже останній цифровий конкурс, на його думку, став «серйозним демотиватором»: «Чому відмовити усім, хто подавалися на ТБ частоти, наприклад у Одесі, і залишити ці частоти незаповненими, я не спроможний зрозуміти». На цьому конкурсі «Апостроф ТВ» не отримав жодної чатсоти.

Нагадаємо, на початку серпня Національна рада з питань телебачення та радіомовлення оголосила про проведення конкурсу на радіомовлення на FM-частотах.

На конкурс винесено 109 FM-частот в 97 населених пунктах 22 областей України. Зокрема у Вінниці, Дніпрі, Кривому Розі, Нікополі і Павлограді Дніпропетровської області, Маріуполі Донецької області, Житомирі, Запоріжжі, Білій Церкві Київської області, Києві, Кропивницькому, Стрию Львівської області, Миколаєві, Первомайську Миколаївської області, Білгороді-Дністровському Одеської області, Полтаві, Кременчуці Полтавської області, Шостці і Конотопі Сумської області, Харкові, Херсоні, Черкасах, Умані і Смілі Черкаської області, Чернігові тощо.

Згідно конкурсних вимог радіостанції мають мовити 24 години на добу та розміщувати в ефірі соціально важливі програми.

Запропонована потужність, з якою мовитимуть радіостанції, − від 0,01 до 5 кВт.

Фото: пресслужба «Апостроф TV»

Теги по теме
конкурс
Источник материала
loader
loader