У списанні вагонів за віком немає необхідності, УЗ потрібно серйозніше стежити за їх станом –експерт
У списанні вагонів за віком немає необхідності, УЗ потрібно серйозніше стежити за їх станом –експерт

У списанні вагонів за віком немає необхідності, УЗ потрібно серйозніше стежити за їх станом –експерт

Про це заявив заступник генерального директора Реял Логістик Анатолій Яблонський.

Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!

Підписатися

"Ми просто не зможемо так швидко замістити, купити новий рухомий склад... ось наша компанія повинна буде списати 1387 вагонів. Це болісно для нашого підприємства", - повідомив Яблонський.

За його словами, у разі прийняття рішення Мінінфраструктури на ринку залізничних перевезень виникне гострий дефіцит рухомого складу, що призведе колапсу перевезень і серйозному зростанню логістичних витрат для бізнесу. Він підкреслив: за технічним станом вагонів ретельно стежать, необхідності списувати їх через Вік Немає, оскільки вони знаходяться в придатному для експлуатації стані.

"Є норми, за якими експлуатується вагонний парк. Це якщо вагон знаходиться в технічно несправному стані, залізниця не прийме даний вагон до перевезення. Якщо вагон визнається технічно справним, то в нього вантажать вантажі і він везе цей вантаж. На сьогоднішній день весь цей парк знаходиться в технічно справному стані", - пояснив Яблонський.

Він також зазначив: оновлювати парк вагонів дійсно необхідно. Але потрібно це робити планово, а не просто розрізавши вагони, які можуть успішно експлуатуватися ще багато років.

"Вагони, яким зроблено капітальний ремонт, часто виглядають набагато краще, ніж новий рухомий склад, у якого термін служби ще не закінчився. Наприклад, вагон, якому 30 років, може бути в набагато кращому технічному стані, ніж той, який 20 років пропрацював. Тому що йому зробили капітальний ремонт і поміняли практично весь кузов – тобто, виконали серйозний обсяг робіт», - розповів Яблонський.

Як відомо, Міністерство інфраструктури ініціювало програму обмеження терміну експлуатації вантажних вагонів. В рамках цієї програми відомство збирається підписати меморандум з УЗ, банками і вагонобудівними заводами. Всього на реалізацію програми, за попередніми підрахунками, потрібно понад 100 мільярдів доларів.

У свою чергу представники великого українського бізнесу підписали антимеморандум - щоб донести до влади недоцільність списання вагонів за віком. Адже ні у промисловості, ні в аграріїв, ні у УЗ немає ста мільярдів на нові вагони, а відповідно, це рішення створить на ринку дефіцит рухомого складу, за яким піде колапс перевезень, втрата мільярдів гривень виручки і падіння ВВП України.

Раніше економіст Борис Кушнірук заявив, що примусове оновлення залізничних вагонів, яке ініціює Мінінфраструктури, збагатить олігарха Ігоря Коломойського, якому належать вагонобудівні вагони в країні, і призведе до серйозних проблем для Укрзалізниці.

Источник материала
loader
loader