Facebook планує провести ребрендинг компанії та змінити її назву, щоб вона відображала концепцію віртуального світу (метавсесвіту). Про це повідомляє The Verge з посиланням на джерело.
Наразі не відомо, як зміниться назва Facebook. The Verge припускає, що вона може мати відношення до Horizon, назви ще не випущеної VR-версії Facebook-Meet-Roblox, яку компанія розробляла останні кілька років. За даними видання, ребрендинг буде спрямований на підкреслення того, що соціальна мережа Facebook лише один з продуктів компанії.
Генеральний директор Марк Цукерберг може розповісти про майбутні зміни на щорічній конференції Connect 28 жовтня.
Нагадаємо, у вересні Facebook виділив 50 мільйонів доларів на створення онлайн-світу, також компанія розпочала тестування нового додатку віртуальної реальності для віддаленої роботи, який дозволяє користувачам проводити зустрічі у вигляді своїх аватарів. 17 жовтня Facebook оголосив, що планує протягом п'яти років найняти на роботу 10 тисяч фахівців з Європейського Союзу для створення віртуального світу — метавсесвіту (metaverse). За даними ЗМІ, Facebook шукатиме фахівців у Німеччині, Франції, Італії, Іспанії, Польщі, Нідерландах та Ірландії. У Facebook стверджують, що жодна компанія не буде володіти та керувати метавсесвітом, а його ключовою особливістю буде відкритість і взаємодія.
Фото: unsplash