Міська влада Харкова не змогла пояснити платну рекламу Терехова на сторінках FB
Міська влада Харкова не змогла пояснити платну рекламу Терехова на сторінках FB

Міська влада Харкова не змогла пояснити платну рекламу Терехова на сторінках FB

КИЇВ. 11 жовтня. УНН. Ігор Терехов неодноразово заявляв про те, що харківська міська влада максимально відкрита і прозора, але за чий рахунок оплачується його політична реклама в Facebook - прокоментувати у відповідь на інформаційний запит УНН не змогли.

Деталі

Сторінка в Facebook під назвою "Адміністрація Київського району Харківської міської ради" витратила 180 доларів на політичну рекламу тимчасового мера Терехова.

Під кожною публікацією є підпис, що реклама оплачена Рекламним агентством KHARKIVADS. УНН звернулося до Харківської міської ради з проханням прокоментувати дану інформацію і пояснити, хто виступав спонсором.

Однак за три тижні відповіді не надійшло.

Раніше

Фахівці Опори також підрахували суми витрат інших сторінок FB, на яких публікується реклама про Терехова або підтримується його кандидатура - за 3 місяці вона становила понад 13 тис. доларів.

"За три місяці ця мережа витратила понад 13 тисяч доларів на більш ніж тисячу рекламних повідомлень. Всі ці сторінки рекламують дуже схожі повідомлення з критикою, спрямованою проти Юлії Світличної та Михайла Добкіна. У той же час про Ігоря Терехова на сторінках розповідається без будь-якого натяку на негатив", - повідомили фахівці.

До речі

Критики вважають, що Терехов використовує бюджетні гроші для особистого піару напередодні виборів мера Харкова, які відбудуться 31 жовтня.

Теги по теме
Украина выборы Харьков и Харьковская область
Источник материала
loader
loader