Конкуренти прокоментували вихід Netflix на український ринок
Конкуренти прокоментували вихід Netflix на український ринок

Конкуренти прокоментували вихід Netflix на український ринок

Конкуренти прокоментували вихід Netflix на український ринок - Фото 1
Конкуренти прокоментували вихід Netflix на український ринок - Фото 2
Українські стрімінгові сервіси вважають, що зарано говорити про перетворення Netflix на локального гравця.
Конкуренти прокоментували вихід Netflix на український ринок - Фото 3
Конкуренти прокоментували вихід Netflix на український ринок - Фото 4

У п’ятницю, 1 жовтня, Netflix запустив локальну версію з українських інтерфейсом і пообіцяв перекладати та дублювати кіно українською. Провідні українські ОТТ-сервіси запевняють, що вихід міжнародного гіганта на український ринок суттєво на них не вплине.

Більшість опитаних «Детектором медіа» топменеджерів український стрімінгових сервісів акцентували увагу на перевагах локальних сервісів і вважають, що запуск української версії Netflix не призведе до стрімкого збільшення його передплатників. Однак, всі погоджуються, що поява Netflix пожвавить конкуренцію та спонукатиме компанію долучитися до боротьби проти піратства в Україні.

Директор зі стратегічного розвитку Megogo Олександр Шестаков назвав вихід Netflix на ринок України очікуваною подією.

«Ще зарано говорити, що Netflix став локальним у нашій країні. Це станеться, коли він почне замовляти чи закуповувати багато українського контенту. Тому поки що для нас нічого не змінюється. Ми тільки раді, що в цій сфері стає все більше гравців», – каже Шестаков.

За словами Шестакова, українським платформам варто буде зосередитись на якості, бо Netflix задає високу планку: «Відповідно, потрібно не відставати, аби не втратити ринок у перспективі кількох років».

Директор Sweet.tv Олександр Резунов не чекає на радикальні зміни унаслідок виходу Netflix на український ринок.

«Локалізація інтерфейсу та частини контенту сервісу — це відповідь на потреби ринку та вимоги законодавства. Звісно, ми дуже радіємо, що міжнародні компанії бачать перспективу в українському ринку й беруть до уваги потреби українців.Ми завжди відкриті до спільних проєктів, які допоможуть популяризувати українську мову та українськомовний контент. Якщо представники Netflix завітають до нашого офісу з цього приводу – будемо раді бачити», – каже Резунов.

Також Резунов вважає, що запуск локалізованої версії Netflix забезпечить появу більшої кількості українськомовного контенту: «Ми радіємо, що все більше компаній долучаються до популяризації української мови».

Керівниця департаменту медіаконтенту компанії Volia Анастасія Риженко вважає, що конкуренція в будь-якому вигляді – це добре, і прихід такого відомого бренду в Україну, безперечно, приверне нову аудиторію до всього ОТТ-сегменту.

  • Читайте також: Netflix прийде до України тоді, коли середній чек за послуги сягне 30-50 доларів – Volia

«Люди будуть більше відходити від піратського контенту й дивитися в бік стримінгових сервісів, а там уже обирати між доступними платформами», – вважає Риженко.

За словами Риженко, між платформами є суттєві відмінності, – великі сервіси змагаються один з одним, не допускаючи появи свого контенту на конкурентних платформах. Тоді як на нейтральних сервісах можна дивитись контент різних виробників. Також на думку Риженко перевагою локальних сервісів є ціна.

Директорка Oll.tv і Xtra tv Юлія Трибушна вважає, що запуск українськомовної версії Netflix не викличе значних змін на українському ринку.

«Навряд чи українськомовна версія сервісу суттєво вплине на кількість передплатників Netflix в Україні. А для тих, хто вже користується сервісом, це, напевно, додасть зручності…Є люди, які обиратимуть між Netflix і Oll.tv, але це дуже невелика аудиторія. Адже Oll.tv – це базовий продукт, у якому є українські телеканали (їх немає у Netflix і навряд чи вони там з’являться). Ми висвітлюємо футбольні чемпіонати, олімпіаду, ведемо прямі трансляції – у Netflix цього немає… Netflix – хороша друга передплата», – вважає Трибушна.

На думку Трибушної, пильна увага до України з боку Netflix дає надію на те, що компанія почне системно боротися з піратством свого контенту в Україні.

Керівник ОТТ-платформи «Київстар ТБ» Павло Рибак зауважив, що вихід Netflix на ринок України означатиме для вітчизняних ОТТ-платформ збільшення конкуренції на ринку та пропозиції для глядачів.

Рибак назвав це дуже правильний стратегічний кроком Netflix, адже «чимдалі виникало більше питань щодо взаємоіснування вітчизняних та регулювання діяльності іноземних платформ на території України».

«Це крок вперед. Важливо, щоб в індустрії всі грали за єдиними правилами, а закони діяли для усіх платформ однаково», – каже Рибак.

На думку Рибака, перевагою локальних OTT-провайдерів є наявність у бібліотеці великої кількості телевізійних каналів і, відповідно, контенту, що створюється ключовими гравцями ТБ-ринку.

«Лише на «Київстар ТБ «нараховується 300 ТВ-каналів. Це те, чого у Netflix немає і те, за чим на платформи першочергово приходить український користувач», – каже Рибак.

Графіка: Netflix

Теги по теме
Netflix опрос
Источник материала
loader
loader