![Клієнт Нової Пошти отримав уламки, замість романтичного вечора з вином і цукерками: "Як упакували, так і довезли"](https://thumbor.my.ua/5u8m8c6hJuomTZYJg5Kt4AvMhkI=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fcbd6099f086a6c86144dc175be3fad0f.jpg)
Клієнт Нової Пошти отримав уламки, замість романтичного вечора з вином і цукерками: "Як упакували, так і довезли"
Стало відомо про чергову скаргу на підприємство Нова Пошта, якою щодня користуються тисячі осіб. Замість пляшки вина прийшли осколки скла.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки новій публікації в Telegram-каналі "Чорний список", де регулярно публікують різні скарги українців на ті чи Інші сфери послуг. Цього разу потрапили під приціл представники Нової Пошти.
На ролику показано, що посилка прийшла в жахливому стані, і товар не зберігся по дорозі.
"#Нова_почта доставка на "вищому" рівні! Відправили пляшку дорогого вина і цукерки. Прийшло не вино, а уламки. Вся посилка мокра і розірвана" - йдеться в повідомленні під постом.
![Скарга на Нову Пошту, фото: скріншот](https://thumbor.my.ua/leXqCVPRMFDxq6g3V8eASqyS2oI=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0def03dcd6f95646ab5b6090058179c9.jpg)
Вся справа в тому, що співробітники пошти вирішили не робити маркування про те, що всередині знаходиться крихкий вантаж, і відправили просто так. Відповідно, по всій видимості посилку не слабо потрясло, що в результаті залишило клієнта без вина і цукерок, так як упаковка також промокла.
Як зважилася в результаті ситуація - не повідомляється. Чи були повернуті гроші підприємством - також ні слова.
У коментарях користувачі почали писати, що вони про це думають.
"Ну до дорогого вина потрібен сир, а не дешеві цукерки, етикетку з пляшки в студію, а то може там 777";
"Вина і осколків не видно. Видно тільки дешеві цукерки";
"А оціночну вартість. Ви назвали або сказали мінімальну?))) Нова Пошта Вам виплатить згідно оціночної...";
"У мене теж не одноразово був подібний досвід, приходили тільки осколки. Але я коли роблю відправку, то страхую вантаж то на 20000.00, то на 35000.00 гривень, вартість доставки збільшується буквально на 60-100 гривень і при цьому я спокійна";
"Як упакували, так і довезли.:)) А потім скаржаться, що на Новій пошті в дерев'яні коробки пакують і дорожче беруть за збереження посилки. Тут скло упаковано в целофанову обгортку. І що, сподівалися що прийде ціла пляшка?:)) Дивно, що там взяли таке, видно ви приховали, що пересилаєте пляшку вина. Ваш погано упакований вантаж міг зіпсувати інші посилки";
"Може бути проблема не в Новою поштою, а у відправнику, який не спромігся нормально запакувати вашу посилку ?"
![Скріншот коментарів, фото: Telegram](https://thumbor.my.ua/W2S2vnl4XkMqckNqmLVQkFhc6v8=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fd6fe2641f257eed7b2551076284d41e2.jpg)
Нагадаємо, відправили 9 кг, а отримали 70: харків'янка на "Новій пошті" дізналася, що таке доставка майбутнього.
Як повідомляв портал Знай.ua, клієнти "Нової Пошти" розкрили "накрутку" ціни на відправлення
Також Знай.ua писав, українець у відділенні "Нової Пошти" розкрив план зі збуту картону, а також гаманці клієнтів
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)