Без реформи та подолання корупції на Укрзалізниці підвищення тарифів нічого не дасть, – нардеп
Без реформи та подолання корупції на Укрзалізниці підвищення тарифів нічого не дасть, – нардеп

Без реформи та подолання корупції на Укрзалізниці підвищення тарифів нічого не дасть, – нардеп

Рішення підвищити тарифи на вантажні перевезення залізницею – це шлях в нікуди

Через неефективне управління, відсутність реформи та тотальну корупцію Укрзалізниця втрачає мільярди гривень. Тож доки компанія не буде реформована, будь-яке підвищення тарифів не покращить ситуацію на підприємстві. Про це заявив народний депутат України Михайло Цимбалюк.

«За останніх декілька років ми бачимо, що хто тільки не керував Укрзалізницею. І сусід з Польщі, який добре грав на гітарі, і виконуючий обов’язки з Сербії. Тобто, систематично призначаються люди, які не мають програми розвитку цієї галузі. А вона надзвичайно важлива, це стратегічна галузь України, прирівняна до військової», – нагадав нардеп у ефірі телеканалу «Україна 24».

За його словами, рішення підвищити тарифи на вантажні перевезення залізницею – це шлях в нікуди, зважаючи на те, що корупційна складова в компанії тільки за 2020 рік склала 8 мільярдів гривень. Адже проблеми в компанії це не вирішить, а підвищення ляже на плечі усіх українців.

«Підвищення тарифів це хибний шлях. По-перше, немає програми. По-друге, це підвищення перекладеться на плечі населення – незалежно від того, чи це буде сировина, чи конкретний інший вантаж. Більше того: вантажовідправники почнуть шукати інші, альтернативні шляхи доставки цього вантажу», - пояснив Цимбалюк.

Він висловив переконання, що єдиним шляхом вирішення проблем у компанії є реформа, яка дасть змогу розділити залізницю на декілька стратегічних підприємств.

«Слід розділити її на декілька напрямків. Перший – ті, хто займаються пасажирськими перевезеннями. Вони у цілому світі, зокрема в Європі, є дотовані державою. Другий – ті, хто займаються вантажними перевезеннями, і формують реальні, прозорі тарифи. А третє – ті, хто нині обслуговує: залізнична колія, яка на 80% вже зношена, вагони. Це мають бути окремі господарюючі суб’єкти, але в складі державного підприємства», – сказав народний депутат.

Він закликав прем’єр-міністра розібратися з Наглядовою радою, до якої входять іноземці – які, незалежно від збитків УЗ, справно отримують мільйонні зарплати, але не несуть жодної відповідальності за її стан.

«Важливо, щоб прем’єр-міністр, не підводячи в цілому владу, розібрався з цією ситуацією і призначав на посаду керівника Укрзалізниці ту людину, яка захистить програму розвитку галузі», – резюмував Цимбалюк.

Як відомо, Мініфраструктури має намір встановити тарифи для вантажів позакласної групи на діючому рівні для вантажів 1-го тарифного класу, а також збільшити тарифи на вантажі 1-го тарифного класу на 8% з 01.09.2021 року, і ще на 20,4% – з 01.01.2022 року.

Раніше НПО »Укркокс» звернулося до Міністерства інфраструктури України відкликати Проєкт наказу про підвищення залізничних тарифів, адже таке рішення економічно необґрунтоване та матиме катастрофічні наслідки для коксохімів України.

Источник материала
loader
loader