Буковинці можуть захистити свої споживацькі права за допомогою чат-боту Держпродспоживслужби
Буковинці можуть захистити свої споживацькі права за допомогою чат-боту Держпродспоживслужби

Буковинці можуть захистити свої споживацькі права за допомогою чат-боту Держпродспоживслужби

Українці можуть захистити свої споживацькі права за допомогою чат-боту Держпродспоживслужби. Тепер ознайомитися з тим, як користуватися чат-ботом можна, переглянувши відеоінструкцію. Про це повідомляє Урядовий портал.

Чат-бот доступний у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.

Для того, щоб відправити звернення, необхідно обрати його тип (заява, скарга, пропозиція), вказати ім’я, адресу, телефон та детально описати проблему, зазначивши назву й адресу компанії. До заяви можна додавати фото або документи. Держпродспоживслужба обов’язково відреагує.

- Чат-бот є зручним інструментом комунікації між Службою та споживачем, тому, сподіваюся, українці будуть активніше використовувати його для захисту своїх прав. Це один, але не єдиний діджитал-компонент, над яким ми сьогодні працюємо для того, щоб кожен споживач швидко та зручно міг захистити свої права. Так, сьогодні триває робота над проектом Е-споживач, котрий матиме широкий функціонал та можливості, - розповіла голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Раніше вона наголошувала, що діджиталізація є одним з ключових напрямків реформування Держпродспоживслужби.

Теги по теме
Общество
Источник материала
loader
loader