Раді пропонують замінити старі маршрутки на нові з трекерами та звуковим інформуванням пасажирів
Раді пропонують замінити старі маршрутки на нові з трекерами та звуковим інформуванням пасажирів

Раді пропонують замінити старі маршрутки на нові з трекерами та звуковим інформуванням пасажирів

У Верховній Раді зареєстрували урядовий законопроект № 4583, яким встановлюються нові вимоги до маршрутчиків: транспорт має бути доступним для пасажирів з інвалідністю та мати трекери, а перевізники - зберігати право на пільговий проїзд. 

"В Верховній Раді зареєстровано законопроект, мета якого закінчити зі старими маршрутками у міському транспорті. Прийняття цього законопроєкту дасть можливість нарешті вимагати від перевізників якості та залишити в минулому старі та рoзвалені автобуси", - зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій на своїй сторінці у Facebook.

У супровідних документах до проекту зазначається, що транспортні послуги, які надаються міським електричним транспортом, є суспільно важливими послугами з перевезення пасажирів. А суспільно важливі послуги з перевезення пасажирів повинні надаватися з використанням міського електричного транспорту, пристосованого для перевезення пасажирів з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, насамперед тих, які пересуваються в кріслах колісних, а також обладнаного пристроями зовнішнього звукового інформування пасажирів із порушеннями зору про номер і кінцеву зупинку маршруту, звуковими та візуальними (текстовими) системами для інформування пасажирів із порушеннями зору та слуху про зупинки.

Цей законопроект, зокрема, пропонує замість "не завжди прозорих конкурсів на маршрути" почати закуповувати транспортну послугу через ProZorro. Крім того, міста самі зможуть визначати ціну та платити за кілометри, які обслужено.

"Цим ми закінчуємо дискримінацію пільговиків, оскільки перевізник уже отримує гроші за кілометри. Ключове слово - кілометри, а не "зібрані гроші з пасажирів". Такий підхід також дасть можливість вимагати від перевізників не лише обслуговування пасажирів на комфортних автобусах, а й встановлення трекерів та валідаторів для електронної оплати", - додав Криклій.

Пропонується обладнати автобуси пристроями зовнішнього звукового інформування пасажирів з порушенням зору про номер і кінцеву зупинку маршруту, звуковими та візуальними (текстовими) системами в салоні таких автобусів для інформування пасажирів з порушенням зору та слуху про зупинки, GPS-трекерами.

Організатор перевезень визначає тариф на проїзд з урахуванням економічно обґрунтованих витрат і обґрунтованої частини прибутку відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади. Перегляд рівня тарифів має здійснюватися у зв'язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, які не залежать від господарської діяльності перевізника, зокрема в разі зміни вартості пального більше ніж на 10%.

Раді пропонують замінити старі маршрутки на нові з трекерами та звуковим інформуванням пасажирів

Міста самі зможуть визначати ціну та платити за кілометри, які обслужено

 13:54 15.01.2021 

У Верховній Раді зареєстрували урядовий законопроект № 4583, яким встановлюються нові вимоги до маршрутчиків: транспорт має бути доступним для пасажирів з інвалідністю та мати трекери, а перевізники - зберігати право на пільговий проїзд. 

"В Верховній Раді зареєстровано законопроект, мета якого закінчити зі старими маршрутками у міському транспорті. Прийняття цього законопроєкту дасть можливість нарешті вимагати від перевізників якості та залишити в минулому старі та рoзвалені автобуси", - зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій на своїй сторінці у Facebook.

У супровідних документах до проекту зазначається, що транспортні послуги, які надаються міським електричним транспортом, є суспільно важливими послугами з перевезення пасажирів. А суспільно важливі послуги з перевезення пасажирів повинні надаватися з використанням міського електричного транспорту, пристосованого для перевезення пасажирів з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, насамперед тих, які пересуваються в кріслах колісних, а також обладнаного пристроями зовнішнього звукового інформування пасажирів із порушеннями зору про номер і кінцеву зупинку маршруту, звуковими та візуальними (текстовими) системами для інформування пасажирів із порушеннями зору та слуху про зупинки.

Цей законопроект, зокрема, пропонує замість "не завжди прозорих конкурсів на маршрути" почати закуповувати транспортну послугу через ProZorro. Крім того, міста самі зможуть визначати ціну та платити за кілометри, які обслужено.

"Цим ми закінчуємо дискримінацію пільговиків, оскільки перевізник уже отримує гроші за кілометри. Ключове слово - кілометри, а не "зібрані гроші з пасажирів". Такий підхід також дасть можливість вимагати від перевізників не лише обслуговування пасажирів на комфортних автобусах, а й встановлення трекерів та валідаторів для електронної оплати", - додав Криклій.

Пропонується обладнати автобуси пристроями зовнішнього звукового інформування пасажирів з порушенням зору про номер і кінцеву зупинку маршруту, звуковими та візуальними (текстовими) системами в салоні таких автобусів для інформування пасажирів з порушенням зору та слуху про зупинки, GPS-трекерами.

Організатор перевезень визначає тариф на проїзд з урахуванням економічно обґрунтованих витрат і обґрунтованої частини прибутку відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади. Перегляд рівня тарифів має здійснюватися у зв'язку зі зміною умов виробничої діяльності та реалізації послуг, які не залежать від господарської діяльності перевізника, зокрема в разі зміни вартості пального більше ніж на 10%.

#маршрутка #Верховна Рада 9 скликання
Джерело: 112.ua
Теги по теме
Верховная Рада
Источник материала
Упоминаемые персоны
loader
loader