Олександр Ткаченко збирається переглянути механізм проведення Мінкультом мистецьких конкурсів
Олександр Ткаченко збирається переглянути механізм проведення Мінкультом мистецьких конкурсів

Олександр Ткаченко збирається переглянути механізм проведення Мінкультом мистецьких конкурсів

Олександр Ткаченко збирається переглянути механізм проведення Мінкультом мистецьких конкурсів - Фото 1

Про це міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко заявив на своїй фейсбук-сторінці.

Він зазначив, що нещодавно дізнався про виділення одного мільйону гривень на фільм і роли про боротьбу Національної гвардії з СOVID-19, а також про виділення грошей на другу серію такого фільму, і не погоджується з таким рішенням колишнього держксекретаря МКІП.

«Окей, це потрібна патріотична ініціатива, що популяризує дії Уряду.

А ось далі з'являється складова непрозорості: прохання зняти 2-гу серію.

На яких підставах? Чому ми маємо виділяти кошти? Чому немає подібного фільму про боротьбу лікарів з тим самим СOVID-19?», – написав він.

Тепер міністр планує переглянути механізм проведення мистецьких конкурсів.

«Творчі конкурси – хороша ініціатива, бо країна потребує більшої кількості якісної патріотичної продукції в інформаційному просторі, особливо в часи кризи.

Однак сьогодні, на жаль, механізми відбору проектів, що подаються на такі конкурси, працюють не ідеально.

Саме тому бачу гостру необхідність перегляду механізму проведення Міністерством мистецьких конкурсів, яким я і планую зайнятися найближчим часом» – зазначив Олександр Ткаченко.

Він виділяє три критерії, яким має відповідати такий конкурс:.

умови проведення конкурсу та обрання переможців повинні бути максимально прозорими;.

автори проектів мають мати релевантний попередній досвід або (у разі молодих і талановитих) – незаплямовану репутацію;.

проєкти, які перемагають у подібних конкурсах, мають бути затребувані громадянами країни, а програма, за якою виділяється фінансування на той чи інший продукт – заздалегідь узгоджена.

Як писав «Детектор медіа», журналісти проєкту «Наші гроші» з посиланням на інформацію у системі Prozorro, опублікували інформацію, що Державне підприємство «Центр захисту інформаційного простору України» Міністерства культури та інформполітики України 4 серпня уклало угоду з ТОВ «Мейнстрім Пікчерз» на виробництво відеоролика про боротьбу із коронавірусом.

Сума угоди – 947 тис.

Теги по теме
Коронавирус Новости Производство кинопроизводство
Источник материала
loader
loader