Інстаграм запустив конкурента TikTok під назвою Reels
Інстаграм запустив конкурента TikTok під назвою Reels

Інстаграм запустив конкурента TikTok під назвою Reels

Щоб скористатися новим функціоналом, необхідно оновити програму.
Ілюстрація REUTERS
Ілюстрація REUTERS

Команда соціальної мережі Instagram, що належить корпорації Facebook, оголосила про міжнародний запуск сервісу під назвою Reels, покликаного скласти конкуренцію популярному TikTok.

Про запуск нового сервісу повідомили в прес-службі соцмережі Instagram.

Щоб скористатися новим функціоналом, необхіднооновити програму. Після цього в нижній частині екрану з'явиться кнопка Reels. Натиснувши на неї, можна створювати 15-секундні відеокліпи, накладати аудіо і додавати креативні ефекти. Якщо у користувача аккаунт загальнодоступний, то відео будуть доступні не тільки для його підписників, а й для всіх зареєстрованих в соцмережі людей.

Як повідомляв УНІАН, Facebook і Instagram заборонили рекламу медичних масок. Рішення прийнято, щоб запобігти використанню в корисливих цілях панічних настроїв навколо ситуації з коронавірусом.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Источник материала
loader
loader