Українці разом з паспостартами зможуть отримати офіційні електронні адреси
Українці разом з паспостартами зможуть отримати офіційні електронні адреси

Українці разом з паспостартами зможуть отримати офіційні електронні адреси

Громадяни України отримуючи поспорт зожуть також оформити офіційну електронну пошту. Відправлені на неї документи вважатимуться врученими. Про це повідомляє прес-служба Міністерства цифрової трансформації України

"Відповідний законопроект №3860 зареєстровано у Верховній Раді. Очікується, що проект закону удосконалить процес реєстрації юридичних осіб і створить сприятливі умови для ведення бізнесу в Україні. Зміни у законодавстві спростять спілкування між громадянами, бізнесом та державою", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що офіційну електронну адресу буде запроваджено для юросіб, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керівників тощо.

Відомо також, що офіційний мейл буде складатись з ідентифікатора, позначки "@" та доменного імені, окрім тих, що закінчуються на ".ru". Ідентифікатором для юридичних осіб пропонується визначити код згідно з ЄДР, для фізичних осіб-підприємців — реєстраційний номер картки платників податків.

"Така пошта буде реєструватися в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань та в Єдиному державному демографічному реєстрі", - пояснюють в міністерстві.

Офіційні електронні адреси компанії, установи, товариства та ФОПи отримуватимуть автоматично під час реєстрації та внесення змін відомостей в ЄДР. Під час першого оформлення паспорта громадянина України чи його обміну громадянину також буде присвоєна офіційна електронна адреса.

Листи та повідомлення, надіслані на офіційну електронну адресу, вважатимуться надісланими та офіційно врученими та не потребуватимуть додаткового документального підтвердження їх направлення.

"Для юросіб, самозайнятих осіб та інших суб'єктів правовідносин пропонується запровадити процедуру реєстрації офіційної електронної адреси, яка використовуватиметься в діловому спілкуванні, під час листування з судами, державними органами тощо. Передбачається поетапність переходу комунікацій в електронному вигляді, але якщо офіційна електронна адреса не зареєстрована і відсутня в ЄДР, зберігається форма направлення листів поштою", - додали в прес-службі.

У той же час фізичні особи отримуватимуть офіційну електронну адресу тільки за бажанням. Громадяни зможуть отримати офіційну електронну адресу через Єдиний портал державних послуг "Дія".

Нагадаємо, з 8 квітня в додатку "Дія" з'явились студентські квитки, які за юридичною силою рівні з пластиковим аналогом. Також у додатку з'явились електронні закордонні паспорти, проте в Держприкордонслужбі попередили, що для проходження кордону вони не підходять.

Нагадаємо, з 8 квітня в додатку "Дія" з'явились студентські квитки, які за юридичною силою рівні з пластиковим аналогом. Також у додатку з'явились електронні закордонні паспорти, проте в Держприкордонслужбі попередили, що для проходження кордону вони не підходять.

Українці разом з паспостартами зможуть отримати офіційні електронні адреси

Заборонено використовувати скриньки з доменами, які закінчуються на ".ru"

 16:17 27.07.2020 

Громадяни України отримуючи поспорт зожуть також оформити офіційну електронну пошту. Відправлені на неї документи вважатимуться врученими. Про це повідомляє прес-служба Міністерства цифрової трансформації України

"Відповідний законопроект №3860 зареєстровано у Верховній Раді. Очікується, що проект закону удосконалить процес реєстрації юридичних осіб і створить сприятливі умови для ведення бізнесу в Україні. Зміни у законодавстві спростять спілкування між громадянами, бізнесом та державою", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що офіційну електронну адресу буде запроваджено для юросіб, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керівників тощо.

Відомо також, що офіційний мейл буде складатись з ідентифікатора, позначки "@" та доменного імені, окрім тих, що закінчуються на ".ru". Ідентифікатором для юридичних осіб пропонується визначити код згідно з ЄДР, для фізичних осіб-підприємців — реєстраційний номер картки платників податків.

"Така пошта буде реєструватися в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань та в Єдиному державному демографічному реєстрі", - пояснюють в міністерстві.

Офіційні електронні адреси компанії, установи, товариства та ФОПи отримуватимуть автоматично під час реєстрації та внесення змін відомостей в ЄДР. Під час першого оформлення паспорта громадянина України чи його обміну громадянину також буде присвоєна офіційна електронна адреса.

Листи та повідомлення, надіслані на офіційну електронну адресу, вважатимуться надісланими та офіційно врученими та не потребуватимуть додаткового документального підтвердження їх направлення.

"Для юросіб, самозайнятих осіб та інших суб'єктів правовідносин пропонується запровадити процедуру реєстрації офіційної електронної адреси, яка використовуватиметься в діловому спілкуванні, під час листування з судами, державними органами тощо. Передбачається поетапність переходу комунікацій в електронному вигляді, але якщо офіційна електронна адреса не зареєстрована і відсутня в ЄДР, зберігається форма направлення листів поштою", - додали в прес-службі.

У той же час фізичні особи отримуватимуть офіційну електронну адресу тільки за бажанням. Громадяни зможуть отримати офіційну електронну адресу через Єдиний портал державних послуг "Дія".

Нагадаємо, з 8 квітня в додатку "Дія" з'явились студентські квитки, які за юридичною силою рівні з пластиковим аналогом. Також у додатку з'явились електронні закордонні паспорти, проте в Держприкордонслужбі попередили, що для проходження кордону вони не підходять.

#електронна пошта #Міністерство цифровий трансформації #паспорт
Джерело: 112.ua
Теги по теме
паспорт
Источник материала
loader
loader