/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F2d6796557eb1fd8bb7667b2a83592394.jpg)
Пейволи та клуби читачів поки що не є одними з основних джерел доходу якісного медіа, - Галина Петренко
Коштів, які інтернет-видання зараз збирають за рахунок пейволів та клубів читачів, не вистачить, щоб стати основним джерелом доходів якісного медіа.
Про це сказала Галина Петренко, журналіст, директор ГО «Детектор медіа», 9 липня під час онлайн-обговорення «Медіа та COVID-19: помилки, успіхи, нові виклики та нові можливості».
«Якщо говорити про Ліга.
net та НВ, то за моїми підрахунками на місяць вони можуть зібрати до 200-300 тисяч гривень.
Це далеко від того, щоб стати основним джерелом доходів», - сказала вона.
Але при цьому Галина вважає ці процеси позитивним трендом, який прискорила коронакриза.
«Зараз увесь ринок напрацьовує експертизу, щоб монетизувати аудиторію додатковими шляхами», - додала вона.
За її словами великі медіа також потерпають і перелаштовують роботу.

