Компанії бойкотують Facebook, бо вважають, що він недостатньо бореться з ненавистю.
Цукерберг уже втратив через це $7 млрд.
29/06/2020 - 11:11.
Майже 20 світових компаній бойкотують рекламу Facebook через те, що соцмережа недостатньо бореться з підбурюванням до расизму, ненависті та з поширенням дезінформації.
Власник компанії Марк Цукерберг вже втратив понад 7 мільярдів доларів через падіння акцій Facebook.
Про це повідомляє “Громадське” з посиланням на Bloomberg.
Акції Facebook 26 червня впали найбільше за три останні місяці — 8,3% або на 56 млрд доларів — після того, як Unilever відмовився вкладати гроші у рекламу у Facebook у цьому році.
В Unilever пояснили, що розміщення реклами у Faebook наразі «не дасть нічого цінного суспільству».
Кампанію #Stop.
Profit розпочали минулого тижня.
Тоді активісти закликали великі корпорації призупинити власну рекламу у Facebook через те, що компанія недостатньо бореться з расизмом, ненавистю і дезінформацією напередодні майбутніх президентських виборів, пише CNN.
До бойкоту наразі приєдналися такі компанії:.
Starbucks Corp.
Unilever Plc.
Coca-Cola Co.
Honda Motor Co.
Hershey Co.
Diageo Plc.
Verizon Communications Inc.
Levi Strauss & Co.
Diamond Foundry Inc.
Patagonia Inc.
Ben & Jerry’s Homemade Inc.
The North Face.
Upwork Inc.
Eileen Fisher Inc.