«Заборона» запустила подкасти
«Заборона» запустила подкасти

«Заборона» запустила подкасти

«Заборона» запустила подкасти - Фото 1

Про це видання повідомило в Facebook.

У коментарі «Детектору медіа» співзасновник та виконавчий продюсер «Заборони» Роман Степанович розповів, що редакція вирішили відійти від класичних студійних інтерв'ю та робити репортажі: «У в першому епізоді ми спробували внести такі елементи, в умовах карантину це вийшло з істотними обмеженнями».

Пан Степанович каже, що «Заборона» ще вирішує питання щодо тем та періодичності виходу подкастів.

«Мені складно сказати, які теми будуть першими.

Кілька тем зараз у розробці.

Це й про цифрову безпеку, й про економіку.

Ми ще не визначилися, з якою періодичністю "Заборона" зможе випускати подкасти.

Ми зараз шукаємо людей, щоб зробити формат більш автономним.

Проте в майбутніх епізодах я планую робити ставку на ко-хостинг: звати хороших спікерів та експертів, які разом зі мною будуть розбиратися в темі», – розповів він.

Виробництво пілота підтримав проєкт «Медиасеть».

У наступних епізодах «Заборона» залучить «одну відому нью-йоркську подкаст-студію», яка допомагатиме їм з мастерингом й обробкою звуку.

Проєкт готували до перезапуску навесні 2020 року, оскільки в проєкту з’явився інвестор.

Керівником і засновником «Заборони» є Катерина Сергацкова.

21 січня 2020 року редакторкою «Заборони» призначили Юліану Скібіцьку, яка пішла наприкінці 2019 року з онлайн-видання «The Бабель».

Виконавчою директоркою ГО «Крос медіа» (юридична особа «Заборони») стала Олена Садовнік.

Маркетинг-директором проєкту призначили Дмитра Пелимського.

Наприкінці квітня 2020 року «Заборону» перезапустили.

У рамках перезапуску інтернет-видання «Заборона» оновило сайт, перебудувало менеджмент, розробило книгу принципів, бізнес-стратегію й нову редакційну сітку.

Тоді видання також повідомило про плани «Заборона» починає робити подкасти.

Теги по теме
Новости Производство
Источник материала
loader
loader