Деякі власники українських каналів літали під час карантину за кордон, - «Схеми»
Деякі власники українських каналів літали під час карантину за кордон, - «Схеми»

Деякі власники українських каналів літали під час карантину за кордон, - «Схеми»

Деякі власники українських каналів літали під час карантину за кордон, - «Схеми» - Фото 1

Власники деяких українських каналів під час карантинних обмежень продовжували здійснювати перельоти на приватних літаках і чартерах – як Україною, так і за кордон.

Про це повідомляє програма «Схеми».

Зокрема, серед тих, для кого працювали аеропорти, журналісти зафіксували олігарха та співвласника групи каналів «1+1» Ігоря Коломойського та його бізнес-партнера Геннадія Боголюбова.

А також співвласника каналу «Інтер» Валерія Хорошковського та народного депутата від «Опозиційної платформи – За життя» Віктора Медведчука.

Для того, щоб мати можливість вилетіти за кордон, вони звертались за дозволами і отримували їх від кількох держустанов – зокрема, від Державіаслужби, а також від СБУ.

12 червня «Схеми» зафіксували, як із Великобританії, яка на той момент перебувала у «червоній зоні», в аеропорт «Бориспіль» прилетів Валерій Хорошковський.

На уточнення журналістів, як йому вдалося попри закрите авіасполучення вилетіти з України і повернутися, Хорошковський відповів: «У мене є посвідка на проживання, тому це дозволяє мені виїхати в Європу.

«20 березня Хорошковський прилетів із Ніцци до Києва, коли ситуація з коронавірусом у Франції була набагато гіршою, ніж в Україні, а вже через чотири дні після прильоту був госпіталізований із підозрою на коронавірус.

Одразу після одужання Хорошковський залишив Україну і повернувся в Монако, і от знову він вдруге повертається в Україну», –йдеться у розслідуванні.

У період карантину журналісти також помітили, що літаки, які належать групі «Приват», згідно із онлайн-сервісом Flight.

Radar24, здійснили близько десяти перельотів між Дніпром та Києвом.

Так, 10 квітня «Схеми» зафільмували, як кортеж олігарха Ігоря Коломойського виїхав із «Борисполя» після того, як там приземлився літак із Дніпра.

А 30 квітня знімальна група помітила приліт бізнес-партнера Коломойського, олігарха Геннадія Боголюбова.

Коломойський пояснив: «Я так не знаю, але в загальних рисах знаю, що треба отримати дозвіл Державіаслужби.

Тобто не можна, грубо кажучи, відкрити «Бориспіль», відкрити «Львів» – це для рейсів, які дозволяють.

А якщо тобі дозволила Державіаслужба переліт, ти можеш у будь-яку точку летіти.

Якщо аеропорт там працює.

У нас працював аеропорт».

Олігарх повідомив, що погоджує перельоти також в СБУ: «Але геморой великий, тому особливо ніхто нікуди не літав… без крайньої необхідності».

Також 7 травня «Схеми» зафіксували приліт із аеропорту «Ужгород» в аеропорт «Київ» (Жуляни) народного депутата від «Опозиційної платформи – За життя», олігарха і кума президента Росії Володимира Путіна Віктора Медведчуказ родиною.

Як пояснив сам Медведчук, дозволи він отримував у зв’язку з тим, що «приїжджав на позачергові пленарні засідання» Верховної Ради.

Він підкреслив, що літак орендував, а дозволи отримувала компанія, «яка обслуговувала переліт».

У коментарі «Схемам» директор «Міжнародного аеропорту «Ужгород» Руслан Лііс пояснив: «Був дозвіл із Державіаслужби.

Вони ж подають план – і ми приймаємо».

У Мінінфраструктури за два тижні «Схемам» так і не відповіли на запит про особливості обмеження роботи українських аеропортів під час карантину.

У Державіаслужбі лише зазначили, що «надавали дозволи на перельоти повітряних суден», а не «на переліт конкретних фізичних осіб».

«Взагалі все виписано правилами», – заявили у відомстві і пообіцяли повну відповідь надати пізніше.

А в СБУ «Схемам» підкреслили: «Служба безпеки України в межах визначеної законодавством компетенції здійснює заходи для захисту цивільної авіації від актів незаконного втручання.

(…) Інформація щодо ймовірних порушень під час погодження Державною авіаційною службою України виконання зазначених вами авіарейсів відсутня».

Згідно з урядовим розпорядженням №287, тимчасово були закриті «пункти пропуску через державний кордон для міжнародних пасажирських перевезень, крім здійснення перевезень осіб із метою забезпечення захисту національних інтересів або у зв’язку з виконанням міжнародних зобов’язань, а також представників дипломатичних установ і гуманітарних місій».

Ілюстрація: «Радіо Свобода».

Теги по теме
Новости Виктор Медведчук Инфопространство
Источник материала
loader
loader