Без габаритної ручної поклажі, але з дешевшими квитками: посткарантинні вимоги МАУ до пасажирів
Без габаритної ручної поклажі, але з дешевшими квитками: посткарантинні вимоги МАУ до пасажирів

Без габаритної ручної поклажі, але з дешевшими квитками: посткарантинні вимоги МАУ до пасажирів

Без габаритної ручної поклажі, але з дешевшими квитками: посткарантинні вимоги МАУ до пасажирів.

05/06/2020 - 22:54.

.

В Україні 5 червня відновилося внутрішнє авіасполучення.

Перші літаки МАУ сьогодні вилетіли з Києва до Одеси.

На черзі – міжнародні рейси, які полетять від 15 червня.

Але для безпеки пасажирів авіакомпанії змінюють традиційні правила авіаперельотів.

Зокрема, в МАУ оновлюють процес купівлі квитків.

Про це розповів президент авіакомпанії МАУ Євгенієм Дихне в інтерв’ю “Факти ICTV”.

За його словами, компанія планує змінити процес купівлі квитків, завдяки чому вони стануть дешевшими.

Також зміниться розмір ручної поклажі.

“Ми вводимо нові правила покупки: розраховуємо зробити квиток дешевшим та простішим.

Буде базовий тариф, де всі послуги вказуватимуться додатково в покупці.

Для всіх пасажирів буде обмежено розміри ручної поклажі, адже саме зайві речі створюють скупчення людей на борту, які додають ризиків”, – розповів Євгеній Дихне.

Крім того, директор компанії переконує, що під час перельоту працівники МАУ будуть стежити за самопочуттям пасажирів й регулювати кількість людей в салоні, щоб не виникало скупчень.

Зміни торкнуться також і харчування – вся їжа буде ретельно запаковуватися, а вода подаватиметься тільки в пляшках.

Президент МАУ каже, що нині важко спрогнозувати, як будуть відновлюватися міжнародні авіаперельоти після 15 червня.

І точної інформації наразі про відкриття рейсів, наприклад, до курортних країн теж немає.

Поки ж МАУ чекає сигналу до початку роботи.

“Поки важко припустити.

Однак те, що українцям дозволять літати за кордон, ще не означає, що їх там чекатимуть – поки у світі жорсткі заходи поведінки із новоприбулими іноземцями”, – прокоментував Дихне.

Крім того, він розповів, що компанії доведеться скоротити штат і з 2,5 тисяч працівників залишиться – 900.

Дихне зауважив, що для МАУ це болісний процес, але завдяки цьому вдасться “забезпечити умови виживання компанії до 2021 року”.

Теги по теме
МАУ
Источник материала
Упоминаемые персоны
loader
loader